Participació de l’Institut Sant Andreu en el projecte XPLORE-HEALTH

Xplore

Xplore Health és un programa educatiu europeu impulsat conjuntament per IrsiCaixa i l’Obra Social “la Caixa” que ofereix recursos multimèdia interactius per apropar la recerca biomèdica a l’aula.

El portal educatiu europeu Xplore Health es difon amb la contribució d’alguns alumnes i professors de l’I. Sant Andreu de Barcelona

El departament de Biologia i Geologia de l’I Sant Andreu de Barcelona promou l’ensenyament de les ciències basat en la indagació (ECBI) a partir dels recursos multimèdia interactius del portal educatiu europeu Xplore Health amb la finalitat d’apropar la recerca biomèdica actual a l’aula. A banda d’utilitzar tots aquests recursos, aquest curs 2014-2015 es realitzaran diferents activitats fora del centre que contribuiran encara més a fomentar l’interès dels nostres estudiants per la recerca biomèdica actual. En aquest sentit, els alumnes de 1r de Batxillerat participaran a la jornada participativa “Què en saps del VIH/la sida?” i el taller experimental “Investiga la vacuna del VIH“. Els alumnes de 2n de batxillerat continuaran treballant amb els recursos del portal educatiu Xplore Health i realitzaran el taller experimental “Investiga la vacuna de la malària“.

L’intens treball que han realitzat els nostres alumnes ha fet que l’Xplore Health utilitzi les opinions d’alguns alumnes i professors del centre per tal d’explicar, a través d’un vídeo, en què consisteix aquest portal educatiu europeu. Podeu visualitzar el vídeo al següent enllaç i descobrir quina opinió té l’I. Sant Andreu de l’Xplore Health.