6è cullen cols

Aprofitant que les cols de l’hort ja estan a punt per coure, alguns voluntaris de 6è hem anat a collir-les. Com eren tan grans i no n’hi havia per tots, vam decidir partir-les i que tots se’n poguessin portar a casa.

Això d’arrencar les cols no va ser fàcil, però amb l’ajut d’en Biel ho vam poder fer en un tres i no res!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *