Daily Archives: 21 juny 2009

5è cullen cebes

Tot i que al principi ens va costar una mica, els alumnes de 5è vam collir les cebes, que ja eren a punt! Amb la pràctica vam descobrir que si abans d’estirar la ceba li fas un gir, s’arrenca en un tres i no res! Qui ho havia de dir!
Un cop tots els nens i nenes de la classe van arrencar una ceba, se la van endur cap a casa, per fer una bona amanida o un sofregit, al gust de cadascú!