Concurs EDUBLOGS

Enguany es torna a cel·lebrar el concurs pel premi EDUBLOGS., organitzat per l’associació de mestres Espiral. Ens fa il·lusió implicar-nos en aquest projecte, ja que valorem molt la tasca que estan fent els alumnes i mestres que treballen i col·laboren en el bloc.

El nostre objectiu presentant-nos a EDUBLOGSno és només poder “guanyar”, sinó poder entrar en contacte amb més docents que presenten els seus blocs, i poder aprendre de les iniciatives que podem trobar a l’espai d’EDUBLOGS.

edublogs09_150.gif

One thought on “Concurs EDUBLOGS

  1. Roberto Martín

    Enhorabona, es important que fora es conegui la faena que esteu realitzant i que genere altres contactes que segur enriquiran el projecte i la visió dels alumnes de l’escola. A mes a mes seria bo que aquest contactes no es quedessin res més en contactes virtuals sinó que el intercanvi pugui arribar a ésser real.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *