Enguany es torna a cel·lebrar el concurs pel premi EDUBLOGS., organitzat per l’associació de mestres Espiral. Ens fa il·lusió implicar-nos en aquest projecte, ja que valorem molt la tasca que estan fent els alumnes i mestres que treballen i col·laboren en el bloc.
El nostre objectiu presentant-nos a EDUBLOGSno és només poder “guanyar”, sinó poder entrar en contacte amb més docents que presenten els seus blocs, i poder aprendre de les iniciatives que podem trobar a l’espai d’EDUBLOGS.
