Arxiu mensual: gener de 2012

Dinamització de representants de secundària

Us recordem que dilluns 16 de gener és la data límit per enviar al PEE la llista d’alumnes inscrits a l’activitat de dinamització d’alumnes representants de secundària del divendres 20. Encara hi sou a temps d’enviar el formulari amb les … Continua llegint

Publicat dins de alumnat | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Curs al Col·legi de Llicenciats: Aprenem xinès a classe

Des d’aquest 9 de gener s’obre la inscripció a l’Escola d’Hivern del Col·legi de Llicenciats de Catalunya. Enguany, hi destaca un curs de gran interès per a tot el professorat amb alumnat xinès: “Aprenem xinès a l’aula“. A primària i ESO … Continua llegint

Publicat dins de cursos | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Bon any nou

La colla de l’equip LIC us desitja a tots un… Bon Any Nou! I també un bon començament de curs!

Publicat dins de Agenda | Deixa un comentari