Projecte de doblatge amb 3r

Els nens i nenes de 3r han fet un projecte de doblatge des de l’àrea de música.Han après què és un doblatge audiovisual, com es porta a terme i ells mateixos han doblat un curt del castellà al català! Dos experts ens han ajudat a esbrinar com fer-ho i a continuació podreu veure el producte final! Ens ho hem passat molt bé!

At the Restaurant!

The students of 3rd grade learned vocabulary related to food. They designed a menu to use in a role play. They acted using materials found in a restaurant. The students played the roles of: a cook, a waiter, and customers. We hope you enjoyed the video as the students really enjoyed preparing and practicing.

3rdA At the restaurant

3rdB Welcome to the best restaurant

The Very Hungry Caterpillar and Supermarket

In 1st grade the students learnt about the metamorphosis of a butterfly through the story of ¨The Very Hungry Caterpillar.¨ Moreover, they could observe an authentic life cycle of a butterfly. With the food vocabulary mentioned in the story, the students went to the supermarket to practice buying healthy food. Have fun watching the students!

Reduce, Reuse and Recycle

In 1st grade the students worked with recycled materials to create toys and learnt about the importance of reducing, reusing and recycling. We encourage everyone to recycle as much as possible and enjoy the song.

At the Doctor’s Office

The students in 2nd grade learned expressions and vocabulary related to illnesses (symptoms and treatments). They had the opportunity to pretend to be doctors and patients. They had fun acting and using materials in a doctor’s office.

Festa d’aigua a P5

El dia 19 de juny els nens i nenes d´educació infantil vam fer la festa de l´aigua a l´escola.
Els elefants i les girafes de P-5 vam ser els primers en gaudir de l´aigua amb els ruixadors al pati.
Ens ho vam passar super bé. Aquí teniu unes fotos que ho demostren.
BON ESTIU A TOTHOM