Mannequin Challenge Nadalenc 2016

Els alumnes de l’aula d’acollida us hem volgut felicitar el Nadal amb un

“Mannequin Challenge”

Com ja sabeu és un fenòmen viral que s’escampa per les xarxes socials. De fet ja fa mesos aquesta forma de fer vídeos s’ha consolidat , però des de que Hillary Clinton va protagonitzar un d’aquests vídeos al final de la campanya preelectoral i es fes ressò mediàtic, aquesta manera de fer vídeos s’ha popularitzat.

El ‘mannequin challenge’, consisteix en gravar un vídeo amb protagonistes totalment parats com si fossin maniquís o estàtues.

Ens hem volgut unir creant el nostre mannequin challenge. Al Tió de Nadal li ha fet molta il·lusió poder participar també.

Esperem que us agradi.

BONES FESTES,

PER TOTHOM.
 FINS L’ANY VINENT,
 ENS VEIEM AL 2017

Sortida a la Biblioteca. P3

Hola pares i mares!!!!

Els nens i nenes de P3 fem la nostra primera sortida, quina emoció……!!!!!!

Ens ho vem passar d’allò més bé, mirant contes i escoltant com la bibliotecària ens explicava un conte molt interessant.

Ara ja sabem què és una biblioteca i només queda que els pares ens portin a llegir i agafar contes per mirar a casa.

……… ja estem esperant la propera excursió……!!!!

P5 – DESPRÉS D’OBSERVAR I EXPERIMENTAR PLANTEM A L’HORT DE L’ESCOLA LES NOSTRES LLENTIES = PRODUCTE FINAL

En un anterior post, us vam explicar què havíem descobert i treballat amb la plantació d’una llentia. Doncs després de fer un gran estudi sobre els canvis, l’evolució, i la funció de les diferents parts d’una planta…hem arribat a la conclusió que l’hem de plantar en un lloc més gran i exterior on li pugui donar el sol per agafar energia i H2O per tal que continuïn vivint, ja que a l’aula s’estaven pansint.
Cada infant a plantat la seva planta a l’hort de l’escola i cada 2 dies anem a regar-la i controlant la seva evolució.

Representem l´aparell digestiu a P-4

Els nens i nenes de P-4 estem estudiant el cos, i una part que ens ha interessat molt és què passa amb els aliments quan entren en el nostre cos.
Com estaven molt interessats hem començat a investigar i a treballar el cos per dins i hem vist per on passaven els aliments fins sortir del nostre cos.
Hem gaudit molt i ens ho hem passat molt bé.

Cros Amorós 2016

El passat diumenge 20 de novembre es va celebrar un any més el Cros Amorós. Una cursa amb molta tradició a la nostra ciutat.
Molts nens i nenes van anar a córrer i ho van passar genial.
Des de l’Escola volem felicitar i agrair a tots i totes la seva participació, així com animar a tothom que vulgui córrer l’any vinent.
Si voleu mirar els resultats, els teniu penjats a la pàgina de la UCA (Unió Colomenca d’atletisme)

Moltes gràcies esportistes!!!!!