Fem de guies per la nostra escola

Els alumnes de 4tB fan de guies per l’escola. Com que l’escola té moltes plantes, cada grup va fer-ne una. Per això van haver de preparar un guió i un cop fet van començar a gravar-se ells mateixos amb les tablets.
També van guardar el vídeo en un pen-dive i van portar-lo a la directora perquè quan siguin les jornades de portes obertes el posi els pares que vindran a visitar l’escola. La directora els va donar com recompensa un llapis a cadascun.

Mireu què bé que ho han fet!!

ENSENYEM LA NOSTRA ESCOLA

Els alumnes de 4tA, a través de la gamificació, que vol dir aprendre mitjançant el joc, hem treballat el tema de poble i ciutat i més específicament hem treballat la nostra ciutat, Santa Coloma de Gramenet. Durant totes aquestes sessions, hem après moltíssimes coses de la nostra ciutat. A més a més, al mes de febrer, el dia 15, vindrà una treballadora de l’Ajuntament per explicar-nos quines tasques fan allà com a òrgan més important de la nostra ciutat i farem diferents murals on exposarem les nostres peticions de millora per a la nostra ciutat i la nostra escola. A la setmana següent, el dia 21 de febrer, anirem nosaltres a l’Ajuntament a exposar en un ple les nostres peticions i idees.

A part de tot això, nosaltres també hem volgut ensenyar com és la nostra escola per dins en un dia normal de classe i per aquesta raó hem fet aquest vídeo que esperem que us agradi molt.

Excursió a Can Montcau P4

La classe dels lleons i els tigres vàrem anar a visitar la castanyera a Can Montcau (El Monseny), també varèm fer panellets.

Vam gaudir moltíssim buscant castanyes i fruits de la tardor per la muntanya.

Aquí podreu veure algunes fotos!!!

Sortida de P5 al bosc

El passat dos de novembre els nens i nenes de P5 van anar a Can Montcau, a la Roca del Vallés a veure el bosc a la tardor,juntament amb els nostres companys de P4.

Vam recollir castanyes, que vam portar-li a la castanyera. Vam veure el bosc i els diferents arbres i ens vam trobar a la castanyera molt abrigadeta.

També vam fer panellets i després els vam portar a casa.

Vam passar un dia molt especial i divertit.