Inici del segon trimestre

El Claustre de mestres i  l’Equip Directiu de l’Escola Joan Maragall us desitgem molt Bon Any.

L’escola començarà el proper dia 11 de gener, dilluns,  amb el manteniment de totes les mesures de seguretat que el Departament de Salut juntament amb el d’Educació ens han indicat. L’organització respon a criteris exclusivament sanitaris.

Us recordem les diferents portes d’accés a l’escola per l’alumnat.

P3 i P4: porta del parvulari

P-5 i 1r: porta del Carrer Molí

2n, 3r: porta principal de l’escola

4t, 5è i 6è: porta de la rampa.

Tots els alumnes han d’accedir al recinte escolar amb la mascareta quirúrgica nova cada dia.  Cal prioritzar al màxim les mesures higièniques.

Cada família ha de prendre la temperatura al seu fill/a abans d’anar a l’escola.

Qualsevol símptoma compatible amb el virus de la COVID ha de ser motiu d’assistència a l’ambulatori i cal notificar-lo al centre.

Les famílies no podreu accedir al centre.

Només es podrà accedir al centre amb cita prèvia. Cal trucar o escriure per concretar-la.

Qualsevol dubte s’ha de resoldre per mitjans telemàtics:

correu del centre : a8033535@xtec.cat o per telèfon: 93 371 39 95

Tot el professorat i el personal d’administració i serveis mantindrem ben alerta les normes de seguretat i higiene per  rebre tots els nostres alumnes presencialment a les aules. Necessitem de la vostra col·laboració i de la vostra responsabilitat perquè tot vagi bé.

Aprofito per saludar-los ben cordialment,

La direcció.