EL DIA DE SANT JORDI A EDUCACIÓ INFANTIL

El dia de Sant Jordi és un dia especial a l’escola. A l’entrada, les famílies han pogut veure l’exposició de dibuixos que hem fet tots els nens i les nenes d’Infantil… I durant tot el dia, amb els alumnes més petits hem fet activitats diferents: al matí hem sortit al pati a fer un taller de punts de llibre i a gaudir d’una explicada de contes a l’aire lliure. a la tarda hem sortit als espais del poble a visitar l’exposició, la nostra i la dels altres nens i nenes de l’escola. Ha sigut un dia molt bonic…

EXPOSICIÓ DE SANT JORDI: PER UN MÓN MILLOR.

Us volem mostrar l’exposició de Sant Jordi que cada any es manté exposada als passadissos de l’escola i enguany, a causa del Còvid, s’ha exportat a diferents espais del poble. Durant uns dies, poquets a causa de la pluja, la gent del poble ha pogut visitar els diferents punts d’exposició i veure els treballs que han realitzat els alumnes de cada cicle. “PER UN MÓN MILLOR” és el lema de l’exposició, la qual té l’objectiu de treballar els ODS i sensibilitzar la població en les accions del dia a dia. Esperem que us hagi agradat.