Visita del conseller Bargalló a l’escola

Dimecres 28 de novembre vam tenir la visita d’en Josep Bargalló i Valls, conseller d’Ensenyament del Govern de la Generalitat de Catalunya.

La visita va ser programada per anunciar l’implementació d’un nou institut escola a l’escola Joan XXIII d’Hostalets de Balenyà.

Aquí en teniu la notícia…

ENGLISH DAY

El passat dijous 30 de novembre, vam gaudir d’un nou English Day amb la col·laboració d’alumnes de la Universitat de Vic, que ens van preparar un munt d’activitats per als nenes i nenes de 1r a 3r durant el matí i els de 4t a 6è a la tarda. Un any mes ha estat una molt bona experiència que de ben segur repetirem l’any vinent.

Cicle Inicial (cliqueu la foto per a entrar a l’álbum)

Cicle Mitjà (cliqueu la foto per a entrar a l’album)

VISITA A LA FÀBRICA D’EMBOTITS CAN PONT

Desde l’àrea de català i castellà els nens i nenes hem fet una notícia de la sortida, una en català i l’altra en castellà.

El jueves 15 de noviembre fuimos a Can Pont. Primero nos dieron unas batas, unos gorros y unas bolsas de plástico para los pies. Después fuimos a ver una máquina donde ponían unas etiquetas en los jamones para saber si estaban buenos o malos. A continuación ponían los jamones en una máquina que daba vueltas que dentro de la máquina había sal y conservantes. Después los ponían en una sala que los ponían en una fila de sal y una de jamón, otra de sal y otra de jamón. A continuación los ponían en una sala donde los cuelgan para secarlos y que saquen la grasa. Después los llevaban a unos hombres que los deshuesaban. Después los pesaban y los empaquetaban. Finalmente los enviaban a los clientes.

Jan Gelida

Cliqueu sobre la imatge i podreu veure les fotos i vídeos de la sortida.

Dia internacional dels mestres i professors

No és una celebració que sigui al nostre calendari però a la majoria de països sí es celebra. Ens agrada publicar-ho per reivindicar la nostra feina tan complicada i tan important on moltes vegades només es veu el número de dies de vacances que fem.

Gràcies a tots els pares que ens fan sentir importants i valorats!!