ANEM AL MAS JALECH (4t)

Estem acabant el projecte del poble i ahir, dia 19 d’octubre, els nens i nenes de 4t, vam anar a visitar el Mas Jalech. Vam estudiar els tres sectors del treball :

SECTOR PRIMARI: vam collir fruites i hortalisses, vam pelar blat de moro i fruits secs.

SECTOR SECUNDARI:  vam fer un liquat amb les fruites i vam fer unes amanides amb les verdures i els fruits secs.

SECTOR TERCIARI: vam muntar una paradeta i fèiem de botigues i compradors per mitjà de l’intercanvi, enlloc de fer servir diners.

Vam dinar a l’Ajuda i a la tarda vam voltar pel poble, anotant les fàbriques i tallers, i també les botigues i serveis que trobàvem.

Vam fer unes 20.000 passes en tot el dia! Ens ho vam passar genial!

Cliqueu al següent enllaç per veure les fotos:  https://photos.app.goo.gl/9BoWvkcMtMnzTRbZ9

ELS NENS I NENES DE 4t

AQUEST CURS FEM AMBIENTS A LA NOSTRA AULA

Els alumnes d’Infantil ja hem començat a fer AMBIENTS. Aquest any no ens podem barrejar ni podem voltar pels diferents espais, per això, muntem els ambients a l’aula i cada 15 dies fem canvi d’ambient. És diferent, però ens continuen encantant com sempre…

Aqui teniu les imatges d’aquests primers dies:

P3- Ambient del món màgic

P4A- Ambient Artístic

P4B- Tria i remena

P5A- Fer i desfer

P5B- Grans construccions

Mystery boxes

Els i les alumnes de 1r d’ESO hem fet indagacions aplicant el mètode científic. Per fer-ho hem utilitzat l’activitat “mystery boxes”, que consisteix en proporcionar als alumnes (agrupats en equips) diverses capses tancades, que contenen cadascuna un objecte diferent. Sense obrir la caixa, els alumnes han de recollir les observacions que puguin sobre l’objecte i intentar establir quin objecte és. Les observacions i conclusions dels diferents equips es confronten com a clímax de l’activitat, al final de la qual és molt important que no s’obrin les caixes.

Us adjuntem l’article de l’activitat: https://drive.google.com/file/d/1XM0MyL6HVNqMqvdwQauaX7tx85xU_Rcr/view?usp=sharing