EL NOSTRE INSTITUT ESCOLA

Destacades

Aquí teniu els vídeos de presentació del nostre institut escola. És la nostra carta de presentació, la nostra bio, la nostra manera de ser. És com entem l’educació i la pedagogia aplicada als nostres nens i nenes.

El primer vídeo és exclusiu d’infantil i primària. Els segon de com tractem i tractarem l’ESO al nostre institut escola.

Esperem que us agradi!!

GRUPS DE NENS I NENES DEL 20/21

Destacades

P4b

ÀNECS I POLLETS

Hola a tothom,

Els nens i nenes de 2n hem decidit fer-nos càrrec d’uns ous de gallina i ànega. Els hem pesat i els hem posat a la incubadora. Cada setmana els pesarem i anirem observant tot el procés.

Aquí us deixem unes fotos d’ahir, però estigueu al cas, perquè durant aquesta experiència anirem afegint més imatges.

Estem ben entusiasmats!!!

Música 1r ESO B

Ahir amb els i les alumnes de 1r d’ESO B vàrem treballar els registres vocals a la classe de música tot fent una activitat d’allò més vivencial.

L’activitat consistia en ordenar-se en funció de les tessitures més agudes o més greus que podien cantar fent així una escala de tonalitats de més greu a més agut del seu registre vocal.

Us deixem l’enllaç del producte final de l’activitat: https://drive.google.com/file/d/1h3EJITl9ep7_KOMKw_U6RtVcdrmSGy33/view?usp=sharing

HEM ANAT A VEURE ELS AVIS!

Famílies, a Cicle Inicial estem molt i molt contents, perquè el divendres 26 de març vam poder anar a veure els avis del Casal Oller. Nosaltres els hi vam cantar el repertori que havíem preparar amb la Nuna i els avis ens van cantar les Corrandes d’Hostalets, L’Hereu Riera i una sardana.

Moltes gràcies avis i àvies, què bonic que és poder compartir amb vosaltres. Fins aviat!