II ENGLISH DAY!

El passat  25 de febrer vam celebrar el II English Day a l’escola!

Aquest curs ha portat per títol FEEDING OUR ENGLISH i  vam tractar el tema de l’alimentació saludable.fruit salad

 Els nenes i nenes de P3, P4 i P5, van aprendre amb l’ajuda dels nens més grans de l’escola el nom d’algunes fruites en anglès i els seus colors. També van elaborar una “Fruit Salad” que es van menjar per esmorzar.

Els cursos de 1r i 2n van preparar uns smoothies boníssims seguint les indicacions d’una recepta en anglès.  smoothie

Els nens i nenes de 3r i 4t van fer un joc d’expressió oral en anglès en el que simulaven situacions de comprar i vendre. També van elaborar vegetals sandwiches per esmorzar.

sandhwich

I els més grans, 5è i 6è, van realitzar activitats d’expressió oral representant escenes en un restaurant i enregistrant un programa de cuina. També van construir una piràmide del’alimentació fent ús de vocabulari en llengua anglesa.

A la tarda  tots els grups en ens vam trobar al gimnàs per fer una estona d’activitat física! Va ser molt divertit!!

Aquí teniu un vídeo, com a mostra de tot el que hem fet!

També pengem  algunes fotos i en podeu trobar més en els blocs d’algunes aules.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *