INFORMACIÓ

CALENDARI I HORARIS CURS 2011-2012

Iniciem els curs el 12 de setembre i l’acabem el 22 de juny.
*VACANCES DE NADAL: del 23 de desembre al 8 de gener.
*VACANCES DE SETMANA SANTA: del 31 de març al 9 d’abril.
*FESTES LOCALS: 23 i 26 de setembre.
*DIES DE LLIURE ELECCIÓ: 31 d’octubre, 9 de desembre i 17 de febrer, 10 d’abril i 30 d’abril.
*JORNADA INTENSIVA: de l’11 al 22 de juny

Horari

Segons la Resolució de 07 de juliol de 2011, el Director dels Serveis Territorials de Girona, el Sr. Albert Bayot, resol autoritzar l’horari lectiu per al curs 2011-2012 que serà de 9:15h a 12:45h i de 15:00h a 16:30h.

NORMATIVA

Entrades i sortides

1.Puntualitat: Els nens i nenes faran files 5 minuts abans de les 9.15. En cas de pluja podran entrar a l’aula directament.
2.Autorització de recollides: En casos extraordinaris cal avisar l’escola amb anterioritat.

Treball d’hàbits

1.Esmorzars: Cal esmorzar bé a casa. A l’escola portar un petit esmorzar dins d’una carmanyola i dins d’una bosseta de roba marcada amb el nom. El divendres és el dia de portar fruita.
2.Aniversaris: Els celebrarem a finals de mes amb un esmorzar conjunt. Recomanem portar pa amb xocolata o galetes o coques de pastisseria. Des de l’escola no es podran repartir invitacions per a festes d’aniversari particulars.
3.Roba personal: Cal portar les peces de roba marcada amb el nom i amb beta llarga.
4.Descans: Els alumnes de P3 que facin ús del menjador podran fer migdiada després de dinar.

Adaptació alumnes de P3

Els alumnes de P3 faran l’adaptació durant la primera setmana del curs. Del dilluns 12 al divendres 16 de setembre.
GRUP A
Dilluns 12 i dimecres 14 al matí /Dimarts 13 i Dijous15 a la tarda
JÚLIA AGELL, RAÜL BAREA,ARiTZ CELMA,EMMA DE LAS HERAS,DANiEL CiURANA, ADRiÀ FERNÁNDEZ ,JUDiTH PONCE, LiNDA PAN, POL MARTí, LAiA SUÁREZ, ÁLEX TÓRTORAS, CESC NiETO i IAN SÁNCHEZ

GRUP B
Dilluns 12 i dimecres 14 a la tarda /Dimarts 13 i Dijous15 al matí
PAULA CUENCA, AARON CAMACHO, MiREiA ESTÉVEZ, MANEL CALLEJAS, YOEL DARDAÑA, EMMA GiSPERT, JUDiTH GONZÁLEZ, ONA PONCE, JORDi CALL, ALEJANDRO LÓPEZ, AROA SiRViENTE i JOEL RiURÓ

TOTS ELS ALUMNES
Divendres 16 tots matí i tarda

Per als alumens de P4 i P5: el primer dia de curs els pares podran acompanyar els nens a l’aula. A partir del segon dia d’escola els nens i nenes faran files sols.
Per als alumnes de P3: els pares podran acompanyar els nens a l’aula durant la primera setmana d’escola.

Comunicació amb les famílies

1.Durant el mes de setembre es farà la reunió de classe.
2.Entrevistes. Els pares podran demanar entrevista sempre que ho desitgin. Igualment les tutores podran convocar els pares sempre que ho creguin convenient.
3.Informes: desembre i juny a infantil; desembre, març i juny a primària
4.Carpeta viatgera.
5.Bloc del centre.

Medicaments

Cal administrar els medicaments a casa. És recomanable no portar els nens a l’escola quan tinguin polls, conjuntivitis, diarrees o febre.

MATERIAL CURS 2011-2012

1.Didàctic

P3: Grafilletres 1 Editorial Cruïlla / Quaderns Capicua Numeració i càlcul 1, magnituds 1, qualitats 1, geometria 1 Editorial Casals
P4: Grafilletres 2 Editorial Cruïlla / Quaderns Capicua Numeració i Càlcul 2 i 3, Magnituts 2, Qualitats 2 i Geometria 2 Editorial Casals
P5: Grafilletres 3 Editorial Cruïlla / Quaderns Capicua Numeració i Càlcul 4 i 5, Magnituts 3, Qualitats 3 i Geometria 3 Editorial Casals /
1r:Matemàtiques 1r Connecta 2.0 Ed Cruïlla / Música 1 Editorial Mcgraw / Bugs Wolrd 1 Pupils pack Editorial Macmillan.
2n:Matemàtiques 2n Connecta 2.0 Ed Cruïlla / Bugs World 2 Pupils pack Editorial Macmillan.

2.Personal

* 1 paquet gran de tovalloletes humides, 2 capses de mocadors de paper, 1 tassa de plàstic amb el nom, 2 paquets de folis reciclats de 500g, 1 capsa de sabates amb roba de recanvi només els nens/es de P3, una manta petita i un llençol de sota mida llit petit els alumnes de P3 que facin ús del menjador.
* Bata i xandall de l’escola i esportives amb velcro.La bata i el xandall cal encarregar-los a la botiga de la Laura abans del 15 de juliol.
* Una bossa petita per posar-hi l’esmorzar.
* Una motxilla petita a infantil per portar la bossa de l’esmorzar i la carpeta viatgera.
* Una motxilla gran sense rodes a primària
* Una caixa de sabates a 1r i 2n per guardar-hi materials