Aquest treball ha significat molt per a mi, per al meu ensenyament. Ha sigut una gran part dels aprenentatges que m’han donat a quart d’ESO. Ha estat un treball en el que si es treballava sol, no es feia res, i si es trevallaba en grup, es feia tot, bè i ràpid. A sobre fèiem ‘cachondeo’ mentre feiem la feina. Ha sigut una feina que ens ha costat molt d’elaborar: els plànols, les mesures, llimar peça per peça, pintar totes les escales… Però en resum ha sigut un treball molt significant per a mi, m’ha ensenyat que les coses, si es fan malament i sense ganes, millor no fer-les. Dono les gràcies al Salvador Juanpere, al Miquel Romagosa, als meus companys, i a tot el que ha fet possible la realització d’aquest projecte.
Dani Linares
DANI: Ha estat un plaer coneixe’t i treballar amb tu. I em satisfà de llegir que has treballat amb ganes amb aquest projecte que hem fet entre tots, de fet, pocs he vist tant motivats com tu. Suposo que aquest treball ha estat agradable de fer perquè us ha permès de fer una mica de “cachondeo” però sobretot fugir de la rutina del dia a dia de l’Institut. Potser també us ha permès a alguns de treure potencialitats que a la vida escolar no poden expressar-se, com ara treballar amb una cosa de la que veurem el resultat final aviat. L’aprenentatge escolar és una etapa per la qual cal passar i que us dóna una base de rigor, obligació i esforç que ha de servir al llarg de la vida. També la feina de l’art que jo faig i que tant m’agrada té sovint una part de rutina, esforç i obligació i sobretot de constància. El comentari que em vas posar al llibre que em vau regalar te l’agraeixo molt però sé que no es veritat, jo he vingut només un temps curt, ens ho hem passat bé… però la resta dels professors que teniu us ensenyen moltes altres coses que us han de servir molt a la vida, són els que us ajuden a pujar per aquesta escala…
Desitjo que tinguis molta sort a la vida, i fins aviat!
Salvador