Per fer aquest plànol sobre la meva escala, el Miquel va dedicar dues classes per explicar el funcionament de Autocad. Aquest progama és per fer els plànols de forma exacte i precisa.
Per fer aquest plànols el Miquel i en Salvador van fer grups de dos persones, la meva parella de treball va ser la Miriam.
A l’hora de fer la meva escala amb aquest programa ens va resultat una mica complex i una
mica difícil d’utilitzar, les primeres classes que vam dedicar a fer l’escala ens va resultar molt difícil i molt estrany ja que no teníem prou coneixement per entendre aquest programa.
Durant el procés de la elaboració del plànol vam tenir algunes dificultat, una d’aquestes dificultats és la eliminació del plànol per equivocació, però gràcies això ens va servir per entre millor el programa ja que era la segona vegada que fèiem l’escala.
Finalment vam acabar el plànol que ens va costar tants esforços i alguns mals de cap.
.
Isabel Montoya