Us oferim, a continuació, la primera activitat de comprensió lectora de la sèrie “ Completa frases” adreçada als alumnes del Cicle Inicial, amb la que els nostres alumnes hauran de llegir i completar la frase que se’ls hi proposa i alhora podran repassar el següent vocabulari: mobles, animals, electrodomèstics, productes d’higiene personal, complements, botigues, estris de cuina i parts del cos.
Captura de pantalla del joc:
Per jugar a pantalla completa, clica aquí.
Bon dia, és impossible accedir al vostre material.
Em podeu dir com ho puc fer?. Hi miro d’entrar per Firefox i es despleguen infinites pantalles.
Atentament
Elisabet
Bon dia, Elisabeth
Suposo que et refereixes a les activitats interactives, quan parles de material…
Primer de tot, informar-te que aquestes aplicacions estan pensades a fer-les servir amb l’ordinador. Amb les tauletes. hi ha més dificultat…. Si és el teu cas, m’ho dius i intentaré explicar-te com ho has de fer.
A l’ordinador, si utilitzes el Firefox o l’Explorer, en principi, no has de tenir cap problema per visualitzar-les. Podria ser que no tinguis actualitzat el FlashPlayer. Prova a actualitzar-lo i fes servir de nou el Firefox que és el navegador, amb el que funcionen millor les aplicacions. Si no pots jugar-hi, intentarem trobar una altra solució.
Ja em diràs… Segur que ho podem solucionar!
Una abraçada, Emilia. 😛