Fulles

Us oferim aquesta activitat per treballar la coordinació òculo-manual, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb el que els nostres alumnes podran adquirir destresa en la utilització del ratolí. En el cas de les tauletes, només caldrà que facin servir els dits.

Els nens i nenes hauran d’atrapar la castanyera, abans que s’amagui darrere les fulles.

[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2014/fulles.swf” width=”550″ height=”400″ wmode=”opac” /]

També podeu gaudir amb les següents activitats, relacionades amb la festa de l’1 de novembre i publicades en aquest blog:

3 comentaris a “Fulles

1. Retroenllaç: Fulles | TACTIC | Scoop.it

2. Moltes gràcies Emília, amb el teu permís poso un enllaç al bloc de la classe segur que els meus petits els encantaran aquests jocs.
    Tonets

3. Hola Ana,

Moltes gràcies per incloure un enllaç en el teu bloc, per a mi és tot un honor que utilitzeu les meves activitats i podeu fer-ho sempre que vulgueu.

Espero que els teus menuts gaudeixin amb els jocs.

Una abraçada. Emilia 😛