Sumes

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Incial, amb el que els nostres alumnes podran realitzar sumes, amb quantitats fins a 10.

Els nens i nenes podran realitzar sumes en horitzontal de manera directa o inversa, amb l’ajut de suport visual.

2 comentaris a “Sumes

1. Hola Emília, moltes gràcies per compartir la teva feina amb tots nosaltres. Hi ha alguns jocs que no em funcionen i se’m descarrega un fitxer d’extensió .swf. Què és el que em passa?

2. Hola Carme,

Moltes gràcies a tu per les teves paraules i per utilitzar els jocs.

Primer de tot, m’hauries de dir des de quin dispositiu estàs utilitzant les activitats i amb quin navegador, per poder ajudar-te millor.

Suposant que estiguis fent servir les activitats amb un PC, des de la pàgina Recursos web, clicant allà on diu “Per jugar a pantalla completa, clica aquí” hauries de poder jugar en línia, sense cap problema. Si no és així, hauràs de d’actualitzar el programa FLashplayer des d’aquest enllaç. Crec que ja no tindràs més problemes, fins a la propera actualització (s’ha de fer de tant en tant).

De vegades quan intentes accedir a l’activitat, amb el navegador Firefox, surt una pantalla negra amb el següent missatge: Aquest connector és vulnerable i cal actualitzar-lo. Activa l’Adobe Flash.. Per poder solucionar el problema només has de clicar allà on posa “Activa l’Adobe Flash.” I, a continuació, clicar el botó “Permet i recorda” que et sortirà a la banda superior esquerra de la pantalla.

Si no és el teu cas, m’hauràs de dir des de quina pàgina estàs fent servir l’activitat, amb quin navegador i amb quin dispositiu.

Espero haver-te ajudat i ja em diràs si ja no tens cap problema.

Fins aviat, una forta abraçada, Emilia. 😛