Módul 2
7.1. Nom de l’activitat: La síndrome del Cuidador.
Corresponent al punt 4. Les ABVD i AIBVD (enllaç amb el video)
Àrea: Atenció a la Comunitat CFGM. Mòdul: Atenció i Recolzament psicosocial. UF03NF03
Descripció de l’activitat: Visualitzar el documental i reflexionar sobre la necessitat de recolzar la família i el malalt d’Alzheimer.
Veure fitxes de treball: Metodologia / Avaluació i Fitxa de reflexió 4.
Organització de l’alumnat: treball individual de treure les idees principals. Consigna: Introduir el treball en “comentaris”
Posteriorment en parelles contrastar i treure idees principals extretes en conjunt. Aquesta informació formarà part del la reflexió i debat en gran grup classe.
Recursos necessaris per dur-la a terme: Ordinadors amb internet. Consultar: Google i Viquipèdia fent referència al treball. Abans d’entregar: corregir amb el soft-català.
Criteris d’avaluació: La valoració serà a partir de tres categories de nivell, veure en fitxes de treball. S’avaluarà:
1. Els contingut del NF de la UF
2. La estructura i correcció (sense faltes)
3. Les competències digitals.
Autoria i/o referència web: Professora M. Teresa Catalán. Llicenciada en Psicologia.
Les Dimensions i competències digitals que es treballen: Aprendre de la tecnologia i amb la tecnologia
Competències bàsiques de l’àmbit digital
Identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria. Departament d’Ensenyament. Generalitat de Catalunya
Dimensió tractament de la informació i organització dels entorns de treball i d’aprenentatge
• Competència 4. Cercar, contrastar i seleccionar informació digital adient per al treball a realitzar, tot considerant diverses fonts i mitjans digitals
• Competència 5. Construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals
• Competència 6. Organitzar i utilitzar un entorn personal de treball i aprenentatge amb eines digitals per desenvolupar-se en la societat del coneixement .

