Criteris d’avaluació:
1. Continguts referents a les UF, amb tres categories: nivell 3: molt bé, nivell 2: a modificar i/o ampliar, nivell 1: a reelaborar.
Indicadors:
- Correcció lingüística i bona estructuració de les parts. Claredat d’expressió
- Originalitat de les idees, contribució a la creació de coneixement i aportacions personals
- Adequació de la interpretació de resultats i les conclusions
- Puntualitat en la presentació
2. Competències referents a l’àmbit digital:
- Utilitza cercadors i webs aconsellades de manera idónea. Cita les webgrafies
| NIVEL 1 | NIVEL 2 | NIVEL 3 | |
| Parteix de la informació del llibre de text | No la té en compte. | Algunes de les idees principals están disperses. | Desenvolupa i amplia la informació del llibre de text. |
| Utilitza cercadors i webs aconsellades de manera idónea.Cita les webgrafies | Li falta partir de la información del llibre. No utilitza de namera adquada les webs. | Utilitza la informació sense les referencies donades.No cit a/ cita malament la webgrafia | tilitza els enllaços proposats, per a ampliar i constrastar aspectes del tema.Cita webgrafia |
| Originalitat de les idees, contribució a la creació de coneixement i aportacions personals | El tema queda dispers. | La comprensió queda descontextualitzada.Encara que ha observat alguns elements significatius. | Les idees principals resulten força elaborades i interessants per a le debat en gran grup clase. |
| Correcció lingüística i bona estructuració de les parts. Adequació de la interpretació de resultats i les conclusions.Sense faltes d’rtografia. | El discurs i la forma està desordenada.Faltes d’ortografia | L’estructuració de les frases són incomplertes / inadequades. Algunes faltes. | Correcció lingüística. Interpreta bé i fa bones interpretacions i propostes per debatre. |
| Puntualitat | Fora de plaç | Dies de retard | En data proposta |

