HELP

Tot@s tenim un dia que necessitem ajuda, ja que el nostre estat d’ànims i les tasques a realitzar ens pot provocar una baixada sobtada de les forces. Per aquest motiu la resta de l’equip ha de saber que necessitem un cop de mà.

Per tal de visualitzar el nostre estat tindrem dos mètodes, un al whatssap de l’equip directiu i l’altre a la taula del nostre despatx:

  1. Whatssap, Escriure la paraula Help seguida d’ànims o feina.
  2. Taula. Sobre la taula cal posar un dels gots que tindrem al calaix, un de color verd quan tinguem necessitats d’ànims i un altre de color negre quan tinguem molta feina.

La persona de l’equip tinguin el feedback d’un  dels senyals d’emergència i que pugui dedicar una estona, justament en aquell moment o al llarg de la jornada, s’adreçarà al/la interessat/da i en cas que necessiti:

  1. Ànims. Serà empàtic, s’interessarà pel seu estat, el/la convidarà a sortir del despatx i fer una volta fins i tot prendre un cafè o té. En definitiva escoltar al/la company/a i ajudar-lo a relaxar-se i pujar el seu estat d’ànims.
  2. Treure feina. S’interessarà per les tasques que està realitzant i intentarà donar-li un cop de ma en aquelles activitats més transversals.

En cas de presentar-se dos membres a l’hora al senyal de Help, hem de tenir clar que som un equip a més membres més ajuda potencial per resoldre la baixada d’ànims o el volum de feina.

Un cop neutralitzat el supòsit de l’alarma, caldrà reenviar un Whatssap amb una emoticona simpàtica i treure el got de color a sobre de la taula.

Un dels avantatges del mètode és que la persona que necessita ajuda no l’ha de demanar directament. I si en algun moment està acompanyada amb una altre persona externa a l’equip, aquesta no necessàriament ha de conèixer la complicació de la situació, i no posem a cap persona a una situació de compromís.