Alumnat de l’institut d’Alpicat publica un llibre sobre grans dones lleidatanes
El 12 d’abril de 2019 va tenir lloc l’acte de presentació del llibre Dones de llibre. Lleidatanes que ens inspiren, publicat per Mosaics Llibres, a la sala La Unió d’Alpicat.
El llibre ha estat escrit íntegrament pels 62 alumnes de 2n d’ESO i il•lustrat per l’alumnat del batxillerat artístic de l’Institut Màrius Torres de Lleida. El pròleg ha anat a càrrec de l’escriptora alpicatina Maria Pons.
Quaranta relats sobre dones «emprenedores, intrèpides, valentes, talentoses, interessants i pioneres de Lleida que ens inspiren». Entre elles, destaquem escriptores com Rosa Fabregat, Rosario Curiel i Maria Barbal, la cantautora Meritxell Gené, la gimnasta Montse Martín, la cuinera Teresa Carles, la periodista Anna Sàez, l’artista Lily Brik, la il·lustradora Sònia Alins, la catedràtica en biotecnologia Teresa Capell, la política Meritxell Serret i la psicòloga Rosa Jové, entre altres.
Font: Institut d’Alpicat
Deixa un comentari