8. Treballs dels alumnes

Treballs dels alumnes

Els exercicis que aquí es presenten són un recull representatiu dels treballs fets el curs 2006-07 a la matèria de plàstica de l’IES Can Puig. Tots ells han estat creats i elaborats íntegrament pels alumnes. Així doncs, ells han fet de guionistes, directors, productors, actors, montadors…

Els curtmetratges que han elaborat i creal els alumnes en petits grups, s’enmarquen en un conjunt d’activitats dissenyades per a coneixer i valorar aquesta disciplina. Tant des del punt de vista del llenguatge plàstic, com del de la indústria de producció de materials audiovisuals i com a art expressiu. En el seu cas, els curts han estat plantejats com a forma d’expressió d’idees, de sentiments, d’inquietuts… i això és el que ha sortit.

Posat còmode, apaga els llums i visiona els curts tranquil.lament. Ah! i no t’oblidis de desconnectar el mòbil.

Treballs dissenyats i elaborats pels alumnes de l’IES Can Puig 2006-07, 2007-08

.Camins
Paràbolas para volar
.“> Born to traffic