Tots som església

Amb els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà, hem treballat el concepte d’església i Església. si eren iguals, si només les diferenciava una majúscula/minúscula o…

I com a resultat d’aquestes xerrades vam esbrinar que hi havia diferents tipus d’esglésies però que només hi ha una Església. Vam expressar-ho així, a veure si hem sabut expressar-ho prou bé?

També ens vam estar mirant i treballant…