Propostes activitats del 18 al 25 de maig

Hola nens i nenes de Cicle Superior!!

Aquesta setmana finalitzem les propostes relacionades amb el món dels animals viatjant a uns planetes molt especials… Els voleu descobrir?

De planeta a planeta

Torneu a tenir videotrucades! Com sempre, teniu tota la informació en el document per conèixer en quin grup esteu i el tema a desenvolupar.

També hem actualitzat el Banc de Recursos.

S’ha afegit nou material a les carpetes Àmbit Matemàtic i Àmbit Lingüístic (Català i Anglès)  i també hem creat dues carpetes noves (Àmbit Coneixement del Medi i Altres). A les àrees de Matemàtiques i Català, trobareu les solucions als exercicis de la setmana passada.

I per últim, us hem preparat un qüestionari d’autoavaluació que heu de respondre durant aquesta setmana. Són unes preguntes molt senzilles i que es responen fàcilment. Heu d’intentar ser sincers! El podeu trobar al document de les propostes o clicant el següent enllaç:

Qüestionari d’autoavaluació

Esperem que gaudiu de la proposta i fins a la setmana vinent!

Recordeu que les activitats de retorn s’han de guardar a la vostra carpeta del Drive i un cop fet, enviar un correu electrònic a primaria5@escolabcn.cat (5è) o primaria6@escolabcn.cat (6è) per fer-nos saber que ja ho teniu tot enllestit.