ÍNDEX DE PROPOSTES

La reinterpretació dels contes clàssics en la publicitat  
Superherois (Marta Rich Vilallonga) 
Eating under the spotlight. Product placement in the cinema (Maria Barvo Sánchez) 
L’animació en el cinema i la publicitat (Glòria Rogau Vila) 
Campanya publicitària del musical del centre (Carme Busquets Congost) 
Món global – Món local (Raquel Pujadas de Palol) 
Pop art i la relació art, cinema i publicitat (Carme Ferrés Cantal) 
Enterrat viu. Relacions entre literatura, cinema i publicitat (Nerea Larrinaga Mera) 
Halloween versus castanyada (Laia Rispau Ozans) 
Creació d’un anunci segons l’estètica d’un gènere cinematogràfic (Carme Mañas) 
De com la publicitat aprofita el cinema per vendre emocions (Montse Miquel) 
Joana d’Arc (Concepció Piferrer Duch) 
El cinema i la publicitat, treball d’expressió oral (Anna Barret Garriga) 
Títols de crèdit. Disseny gràfic a la publicitat i al cinema (Carme Saguer) 
Iconografia cinematogràfica en el disseny actual (M.Dolors Peña Manzano) 
Quan la TV i el cinema parlen de publicitat (J. Moles) 
Referències cinematogràfiques en la publicitat (Assumpta Planas) 
Estereotips al cinema i a la publicitat (Laura Bartrons) 
Personatges i productes (Lluís Illas) 


Quant a Montserrat Planella i Serra

Professora d'Educació Visual i Plàstica de l'IES Castell d'Estela d'Amer
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *