GeNeRaCioNs

fotografia.jpg

Hem escollit genereacions en la classe passada, ja que havia sortit animals i a la meitat de la classe no ens semblava bé.

Té molt més de suc generacions, ja que si no ets fotògraf professional, fer fotografies a animals pot arribar a ser molt complicat, a més a més de que no tothom dispossa d’animals propis per fotografiar, ni d’altres.

sembla interessant…

No ficarem punts de vista ni com farem les fotografies,perquè això serà al moment.

Per cert som Karla i Georgina, així que la pràtica és de les 2, cadascuna ha fet un pàrraf !

Una resposta a “GeNeRaCioNs”

  1. miquel àngel Diu:

    Hola Karla i Georgina

    No plantejar-se cap punt de vista ni el com materialitzar les fotografies és, un poc, trair l’esperit de l’exercici. Es tracta de que fem propòsits i mirem si s’acompleixen. Aquesta acostuma a ser una manera d’aprenentatge habitual i productiu.

    Encara que, si el fet de deixar-ho tot en mans del moment obeeix a un posicionament estètic perfectament valorat i reflexionat, no es pot negar que és una manera d’enfocar les coses.

    En molts casos, en la història de la fotografia, s’ha fet servir l’atzar o la intuïció per a construir una obra. El mateix Henri Cartier-Bresson -cas clàssic- deixava tot el seu món fotogràfic en mans de la intïció, l’observació del moment, allò que ell en deia “la captació de l’instant decisiu”. Però, això, no fa que les seves fotos no siguin molt coherents entre elles, fent ús sempre d’una òptica 50 mm i agrupables per preocupacions estètiques molt clares. En poques paraules, darrera de la seva feina també hi ha una reflexió.

    Caldrà veure el vostre resultat. Veuere la coherència interna del treball basat, com dieu, en el moment.

Deixa una resposta