The Tale Teller a l’Escola. Teatre en anglès

Sophie Heydel, del grup The Tale Teller, ha representat la funció Gods and Goddesses el dia 24 de maig.  Sophie  és contacontes, directora de teatre i porta un taller de teatre. Va néixer a Londres, Anglaterra, i va estudiar interpretació a Guildhall School of Music and Drama. Ha treballat com a actriu professional durant molts anys al Regne Unit i a Europa. Des que és contacontes ha explicat històries per tot Catalunya, el País Basc, València i Saragossa. És professora d’anglès qualificada (amb el títol C.E.L.T.A.) i ha fet classes a totes les edats i nivells.

La representació va tenir un gran èxit i juntament amb els nostres alumnes van assistir estudiants d’anglès d’altres escoles d’adults: Cfa Canyelles, Cfa Madrid i Afa Ciutat Meridiana.