Valoració i matrícula a les proves d’accés a Grau Superior

Inscripció: del 15 de març (a partir de les 9 h) fins al 25 de març de 2019

EL CENTRE OFEREIX EL SEGÜENT HORARIS PER AJUDAR-VOS EN LA MATRICULACIÓ: dimarts 19 a les 18:00h.

……………………………

En el moment de fer la inscripció cal tenir en compte uns quants aspectes:

1. Cal triar un centre per fer la prova i a mesura que la gent s’inscriu van quedant-ne menys disponibles. Els més propers són aquests: IES Guineueta, IES Flos i Calcat i IES Vall d’Hebron.

2. Heu de saber a quina família pertany el Grau que voleu estudiar. Podeu cercar la informació en aquest llibret del 2017.

3. En el cas de Grau Superior heu de triar dues específiques encara que estiguin convalidades.

4. Si teniu alguna reducció en el pagament (família nombrosa, monoparental, discapacitat…) cal dur el carnet.

5. En finalitzar el procés es genera el resguard de preinscripció que també se us ha enviat al correu electrònic. Si heu tingut algun problema per treure el resguard d’inscripció podeu recuperar-lo des d’aquest enllaç.

6. En breu haureu de rebre la carta de pagament per poder dur-lo a terme, que es pot fer en línia o en alguna oficina de Caixabank. A sota, en el calendari, posa el termini de pagament.

7. Aquest és el calendari que heu de recordar:

Inscripció: del 15 de març (a partir de les 9 h) fins al 25 de març de 2019.  Des d’aquest enllaç.

Pagament de la taxa: fins al 26 de març de 2019 (abans de les 22 h)

Presentació de la documentació al centre: del 5 al 26 d’abril de 2019 (en horari d’atenció al públic)

Llista provisional d’admesos i exclosos: a partir del 5 d’abril de 2019

Presentació de la documentació complementària al centre: del 8 al 29 d’abril de 2019 (en horari d’atenció al públic)

Llista definitiva d’admesos i exclosos: a partir del 30 d’abril de 2019

Prova

Part comuna: 15 de maig de 2019

15.30 h Verificació de la identitat dels aspirants
16 h Primer bloc: Llengua Catalana i Llengua Castellana
18 h Descans
18.30 h Segon bloc: Llengua Estrangera (Anglès, Francès o Alemany) i Matemàtiques

Part específica: 16 de maig de 2019

15.30 h Verificació de la identitat dels aspirants
16 h Matèries específiques triades

Qualificacions provisionals: a partir del 28 de maig de 2019

Termini per presentar reclamacions al centre: del 29 al 31 de maig de 2019 (en horari d’atenció al públic)

Qualificacions definitives i emissió de certificats: a partir del 4 de juny de 2019

A més, per ajudar-nos a millorar us demanem que respongueu l’enquesta de valoració del curs que hem elaborat.

Publicat dins de Grau Superior | Deixa un comentari

Taller de còmic amb Alitha Martinez

Alitha Martinez és una artista de còmic nord-americana premiada amb el prestigiós premi Eisner al 2018 i professora a l’Escola d’Arts Visuals de Nova York. Amb més de 18 anys d’experiència en la indústria del còmic, ha treballat per a la Marvel en els còmics “Black Panther: World of Wakanda”, “Iron Man”, “Marvel Age: Fantastic Four” i “New 52 Batgirl”.

El proper dilluns 25 de març, de 12 a 13:30, fa un taller de còmic per alumnes del CFA Freire.

(La imatge de dalt s’ha fet editant unes vinyetes de Black Panther: World of Wakanda, un còmic de l’autora)

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

Saló de l’Ensenyament 2019

El Saló de l’Ensenyament, del 20 al 24 de març a la Fira de Montjuïc, posa a disposició de l’alumnat i el professorat activitats, serveis i material per conèixer més a fons les característiques dels itineraris formatius i ajudar a l’estudiant en la seva presa de decisió.

Hi ha informació de totes les propostes d’estudis: Batxillerat, graus universitaris, estudis superiors, complementaris, de formació professional, art i idiomes.

Més informació a la seva web.

CFA Freire amb el Dia Internacional de la Dona

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

Dia de la Truita a l’Escola: Guanyadors i guanyadores al concurs

Publicat dins de Activitats, Fotos, General | Deixa un comentari

Homenatge a Rafa Juncadella

EL CFA FREIRE US INFORMA DE LA MORT DE RAFA JUNCADELLA, INESGOTABLE LLUITADOR VEÏNAL A NOU BARRIS I INICIADOR DE L’EDUCACIÓ D’ADULTS. DE FET, COMENÇÀ EL 1977 A DONAR CLASSES D’ADULTS A L’ESCOLA FREIRE.

Publicat dins de Barri | Deixa un comentari

Matrícula a les proves d’accés a la Universitat pels majors de 25 anys.

Tota la informació al web de la Generalitat d’Universitat i Recerca.

Cal donar-se d’alta en l’Accesnet (aquest accés no funciona en tots els navegadors).

PROVA PER A MÉS GRANS DE 25 ANYS 2019
Matrícula de la prova Del 14 al 28 de febrer
Últim dia de pagament i lliurament de documentació 1 de març
Prova per a més grans de 25 anys (fase general) 27 d’abril
Prova per a més grans de 25 anys (fase específica) 4 de maig
Publicació dels resultats de la prova 22 de maig
Sol.licitud de revisió de la prova Del 22 al 24 de maig (tots dos inclosos)
Publicació resultats revisió 3 de juny
Lliurament certificats resultats 27 de maig (sense revisió)

3 de juny (amb revisió)

Ajuda’ns a millorar. Fes la valoració del curs de l’escola.

Publicat dins de Universitat | Deixa un comentari

Música clàssica a l’Auditori

El dilluns 28 de gener vam anar a sentir música clàssica a l’Auditori: Händel & Friends.

Molts no havien anat mai a un concert d’aquestes característiques per això va ser sorprenent.

Publicat dins de Fotos, Sortides | Deixa un comentari

Enquesta d’usos lingüístics i altres

Demanem a tot l’alumnat del centre que respongui aquesta enquesta un cop per poder conèixer millor diferents aspectes del nostre alumnat (usos lingüístics, arribada a l’escola i interessos). Cosa que ens ajudarà a millorar l’escola.

Publicat dins de Participació | Deixa un comentari

Fent anglès al Michael Collins Irish Pub