Suport GES a distància IOC

El CFA Freire és des del febrer de 2013 un dels més de 80 Centres de suport de l’IOC per a l’alumnat que es vol treure el Graduat en Educació Secundària (GES) a distància.

L’alumnat interessat pot contactar amb el centre (cfafreire+ioc@xtec.cat) per fer consultes o concertar una cita amb Àlex Sierra.

L’horari d’atenció presencial al nostre centre és divendres de 10:00 a 11:30 i dimarts de 18:00 a 19:30. No s’atendrà presencialment a ningú que no hagi demanat cita prèviament.

Recordeu, però que a la seu de l’IOC a Barcelona (Avda. Paral·lel, 71-73) també disposeu de l’horari d’atenció a secretaria de dilluns a divendres de 9 a 13h i les tardes de dilluns i dijous de 16 a 19h.

Els períodes de matrícula actualitzats els podeu trobar a la web de l’IOC.

En aquest enllaç teniu tota la informació. Resum dels passos a fer per part de l’alumnat nou:

pas 1Pas 1. Durant el període de matrícula accediu a l’aplicació de preinscripció http://ioc.xtec.cat/secretaria/ges/alta per introduir les vostres dades personals i triar el nostre centre, CFA Freire, des d’on voleu ser tutoritzats.

Pas 2  Pas 2. L’aplicació us proporciona el nom d’usuari o usuària i la contrasenya que també rebreu a la vostra bústia mitjançant un missatge de correu electrònic. Assegureu-vos que teniu una adreça de correu electrònica activa.

Pas 3  Pas 3. Torneu a entrar al campus de l’IOC i feu clic sobre l’enllaç a la Secretaria GES (http://ioc.xtec.cat/campus/course/view.php?id=71). Aneu a la pestanya Dades personals per acabar d’emplenar totes les vostres dades personals sense oblidar el domicili, el lloc i data de naixement, etc.

Pas 4  Pas 4. Aneu a la pestanya Documents aportats i pengeu-hi els documents escanejats que aporteu: el DNI o document identificatiu (obligatori per les dues cares), la documentació acadèmica, justificants de bonificació o exempcions de matrícula, etc.

Pas 5  Pas 5. Per formalitzar la matrícula és imprescindible que ens envieu un correu (cfafreire+ioc@xtec.cat) demanant cita per continuar el procés de matrícula (escollir matèries i generar el document de pagament) i presentar tota la documentació original penjada.

Pas 6a  Pas 6. Per finalitzar feu el pagament abans que s’esgote el termini.