La plantada i molt més

La Comissió mediambiental no s’atura i aquest segon trimestre ja s’han fet accions per posar en pràctica algunes  de les propostes que vam recollir a l’arbre de Nadal:

• Per motivar-nos, l’alumnat d’informàtica inicial ha elaborat rètols amb frases relacionades amb el medi ambient que trobareu penjades per les parets de l’escala.
  • Els alumnes de Ges2 han recollit notícies sobre el medi ambient i han habilitat un suro per a que reflexionem sobre el tema. Hi podeu afegir més!
  • S’ha parlat amb l’empresa que porta les màquines de vending per que introdueixi productes més saludables.
  • El dilluns 5 de març un grup de voluntaris ha netejat una part del jardí i ha fet una plantada amb les plantes que vam demanar al víver. Ajudeu-nos a mantenir-ho tan maco!

Després de la bona acollida del taller de moneders amb productes reciclats al desembre, el proper dimecres 28 de març d’11 a 12h. farem un taller de collarets amb càpsules de nespresso. Si utilitzeu aquest tipus de cafetera us demanem que porteu càpsules buides i les dipositeu a l’entrada de l’escola. Moltes gràcies!

Aquest article ha estat publicat en Comissió Mediambiental, Fotos. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.