Comissió mediambiental

El CFA Freire vol ser una escola més sostenible. Per això iniciem un projecte amb l’Agenda 21 escolar i creem la Comissió Mediambiental.

Aquesta comissió la formen membres de la comunitat educativa (professorat, alumnat personal del centre, del Consell escolar i de l’equip directiu).

Necessitem, per tant, la participació de l’alumnat.

Si voleu participar us esperem a la constitució de la Comissió el proper divendres 11/11/11 a les 11h (Aula 1).

Allà també explicarem l’acte protocolari al que vam assistir el passat 6 d’octubre, a l’Ajuntament, on es va entregar un diploma als nous centres que s’incorporen a l’Agenda 21 escolar. Hi ha més informació sobre aquest acte a la web de l’Agenda 21 escolar i, fins i tot, podeu veure la notícia apareguda a la Televisió de Ciutat Vella.

Aquest article ha estat publicat en Comissió Mediambiental. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.