contentoiDins dels actes programats a la Jornada d’Animació Lectora, els nens de cicle mitjà i cicle superior , van tenir la sort de comptar amb la presència de L’Eulàlia Canal, escriptora del llibre que s’estaven llegint. Per aquest motiu els nens i nenes del Soleràs van escriure-li una carta d’agraiment. Avui estem molt contents ja que ens ha contestat. Per aquest motiu us deixem la mostra del que ens ha dit. Moltes gràcies!!!!!

carta1Bon dia nens i nenes de 3er de l’escola El Soleràs!

A mi també em va agradar molt conèixer xerrar amb vosaltres una estona. La verita tés que no he comptat quantes escoles he visitat, però aquest any han estat moltes i encar me’n queden unes quantes. Però penso que és una sort que pugui parlar cada dia amb nens i nenes que em llegeixen, escoltar el que pensen i el que senten, i que és precisament això el que m’anima a continuar escrivint.
De noms me’n vaig apuntar uns quants: Iria, m’agrada, i Hicham , també, són dos noms especials, podría ser ben aviat en alguna de les meves històries. Fins i tot MUA, podría ser un nom. Mua, el gat que sabia fer petons, com us sona això?

I parlant de novetats, ja heu trobat el meu conte nou?: UN POEMA A LA PANXA
A que espereu doncs.

Bé , us envio una abraçada molt gran per a tots i us desitjo que mengeu moltes sopes de lletres

Eulàlia

carta-2Bon dia nens i nenes de 5è i 6è!

Les càpsules de lectura tenen gust a berruga. A regalèssia i a gomina, també. No us les puc enviar , ( els mossos es pensarien que es droga i tindríem un embolic) però si torno a venir un dia us prometo portar-ne per a tots. De tota manera vosaltres no deixeu de llegir , de volar amb les històries, perquè cada llibre és una aventura, un món nou, una pila de sensacions i emocions que podem viure acompanyant els protagonistas.

Llegir i jugar, són els millors invents del món. I somiar, és clar.

Quina altra cosa hi afegirieu vosaltres?
Podríem fer una historia sobre això: Els millors invents del món, que us sembla?
Qui podría ser el protagonsita?

Ui,ui, sempre igual, i és que el meu cap no pt deixar de pensar en històries

Bé, un petó per a tots, un petó gran com un elefant gegant que va haver de buscar un nou univers perquè no cabia en aquest

Eulàlia