Campanya de donació de sang a l’escola

Els alumnes de 4tA després de treballar el seu projecte sobre la sang i preparar la campanya de donació amb l’elaboració de pancartes, cartells, eslògan, xapes, fulletons, publicitat a la ràdio de quan es farà la campanya, exposicions a la resta de classes, creació d’un vídeo que vam penjar al bloc…; vam portar a terme la campanya de donació de sang a l’escola el dia 22 de maig. La veritat és que va ser un èxit on va venir molta gent i tots els alumnes van poder participar fent diferents tasques (repartició de la publicitat al carrer, enquestes, repartició del menjar un cop han donat sang, entrega dels obsequis…).
Amb tota aquesta feinada, vam aprendre la importància de donar sang i molts dels alumnes seran futurs donants. Des d’aquí volem agrair a tots la vostra col·laboració, especialment a aquells que van venir a donar sang. Us deixem unes fotos del dia de la campanya i uns gràfics sobre els resultats d’aquesta.
Moltes gràcies per tot ja que gràcies a aquesta labor es van poder salvar 120 vides!