El dia 6 d´abril els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial van poder conèixer l’il·lustrador Jorge del Corral, autor de les il·lustracions dels contes de l´editorial Animallibres treballats aquest curs: El colom coix, La Caputxeta i el llop Babau, Els músics que bramen, La trompeta de Cenicienta i Los dos Genios de Aladino.
Els alumnes esperaven amb molta il·lusió poder conèixer el Jorge. Primer l´il·lustrador els va parlar de tot el procés d´elaboració d´un conte i la feina que fa l´editor, l´escriptor, l’il·lustrador, el maquetador i el llibreter. Després els alumnes van fer-li preguntes més concretes sobre el procés d´il·lustració d’un conte i així van poder conèixer tots els passos: els primers esbossos, les revisions, com els pinta, els petits retocs i la tria definitiva que acompanyarà al text. Tot seguit va dibuixar davant d´ells un dibuix sobre el conte La Caputxeta i el llop babau verbalitzant en tot moment el que anava pensant i fent, i també els donava consells molt pràctics per dibuixar bé. Per acabar un grup d´alumnes van llegir-li uns fragments dels llibres treballats que prèviament havien preparat i finalment li van regalar unes il·lustracions fetes per ells en agraïment a la seva visita.
La trobada va ser molt profitosa sobretot perquè amb les seves paraules el Jorge els va transmetre la passió per la seva feina i els va mostrar com el dibuix és també una mitjà d’expressió d’emocions i sentiments.