CARNAVAL

El dijous passat vam celebrar el “dijous llarder” a l’escola. Teníem tanta fred que no vam sortir al pati ni tampoc vam poder anar al parc del riu a lluir la disfressa. De totes maneres també ho vam disfrutar d’una altra manera. Pels passadissos de l’escola ens vam trobar tots i d’aquesta manera vam poder disfrutar de totes les disfresses.
Evidentment, vam acabar la vetllada berenant.
Esperem que us en feu la idea amb les fotografies que veureu a continuació:

Hosted by RockYouPhotos.com
Avui anem disfressats de “POBLE”. Els nens i nenes de P3 van de policies, els de P4 van de cambrers, els de P5 van de carters, els de cicle inicial van de perruquers, els de cicle mitjà van de pont i els de cicle superior van de gent del poble. Mireu quines disfresses més boniques ens hem fet!

En Carnestoltes ens ha fet portar moltes coses durant aquesta setmana boja, mireu quina colla de nens i nenes i com van disfressats!