CICLE MITJÀ

SORTIDA A L’AUDITORI DE BARCELONA (18 de març de 2010)

Els nens i nenes de cicle mitjà vam anar a l’auditori a veure l’espectacle VEUS QUINES VEUS, on un grup de 12 cantants (soprans, contralts, tenors i baixos) van cantar una vintena de cançons a capella (sense acompanyament musical)

EL PROJECTE RIU

Aquest curs els nenes i nenes de quart participaran en el projecte riu, tal i com van fer el curs passat els alumnes d’aquest mateix curs.

Es va començar l’estudi del curs alt del riu, els dies 13 i 14 d’octubre. Van gaudir d’unes colònies a l’alberg Malagrida d’Olot i també de la visita a la Fageda d’en Jordà amb els alumnes de tercer de l’escola.

COLÒNIES A OLOT

Els nens de 4t vam anar de colònies a Olot. Vam anar a veure el riu Gurn a Sant Privat d’en Bas i la Fageda. La casa on vam anar era un alberg. Va fer molt bon temps. Hi havia un jardí immens amb dos lleons. Vàrem jugar a l'”escondite” i a la “sardina”. A la meva habitació ens va costar dormir, érem la Rayane, l’Omaïma, la Fatima, la Karima i jo. M’agradaria tornar-hi.

Irina Luchum (4t)

COLÒNIES A OLOT

Els nens de 4t vam anar a Olot.

Hem anat a la Fageda d’en Jordà i també a la ciutat d’Olot. A la nit hem jugat al joc dels missatges. M’ha agradat l’alberg perquè era gegant. M’agradaria tornar-hi perquè m’ho he passat molt bé.

Anisa (4t)

CURS DE NATACIÓ A LA PISCINA DE ROSES

Aquest segon trimestre els alumnes i les alumnes del cicle mitjà anem tots els dimarts a la tarda a la piscina de Roses. Aprenem a nedar , a perdre la por a l’aigua i perfeccionem l’estil de nedar.