5è PRIMÀRIA

SORTIDA A OLOT

Dijous 13 de maig de 2010

TROBADA TERRITORIAL DE L’ESPORT

Dimecres 14 d’abril de 2010 vam fer una trobada territorial de l’esport amb tots els alumnes de cinquè.

Quan vam arribar hi havia moltíssima gent. Després d’esmorzar, un senyor ens va donar gorres de color verd i altres nens les tenien de color groc i vermella.

Vam fer dos grups i cadascun tenia ua llista. El nostre grup primer vam fer un ball de hip-hop nubbi, jocs amb el disquet, jocs tradicionals, voltes amb bici i els inflables.

Vàrem dinar i menjar llaminadures. MMMMM?!!!

Després, tots, vam fer el ball de hip-hop que havíem practicat al matí. Els de la gorra vermella, els de la gorra verda, els de la groga i els de la gorra blava.

Nosaltres vàrem dinar i jugar. L’endemà vam veure que vàrem sortir a la tele!

Va ser la millor trobada terriorial d’esports i ens ho vam passar  molt i molt, però que molt bé!

EXCURSIÓ A EMPÚRIES

Dilluns 23 de novembre del 2.009 els nens i nenes de l’escola Llagut van anar a Empúries a visitar la ciutat grega i la ciutat romana.

Primer vam anar a visitar la ciutat grega, vam veure les ruïnes i l’Asclepi, el déu de la medicina. Després vam anar a veure l’Asclepi de veritat que estava al museu , al costat de les ruïnes. També vam anar a veure la casa d’en Marius, el conte que havíem llegit a les hores de medi. Després visitàrem la ciutat romana: el fòrum, les termes i la casa d’en Tiberi, l’amic d’en Màrius. Va ser molt interessant i educatiu.

Timeea