Educació Física

CROSS A SANT PERE PESCADOR – 28 de novembre de 2009

Molts dels nens i nenes de l’escola han pogut participar en el cross celebrat aquest dissabte al parc del riu.

Tots els que hi hem anat hem gaudit d’un matí esportiu molt emotiu.

Els corredors s’han esforçat i han mostrat una actitud competitiva molt correcta i respectuosa.

Des dels caganius fins als infantils, passant pels prebenjamins, benjamins i alevins hem tingut el nostre protagonisme.

Ànims i endavant amb l’esport!

SORTIDA DELS DINAMITZADORS ESPORTIUS A BANYOLES

La nostra escola des de l’any passat va entrar a formar part del Pla Català de l’Esport amb l’objectiu d’impulsar l’esport a l’escola i fora d’aquesta.

Es va  crear una Secció Esportiva de l’Ampa, els membres de la  Junta la formen dos representants de l’Ampa, dos representants de l’Escola i dos representants d’alumnes del Cicle Superior.

Aquests dos alumnes del Cicle Superior tenen la funció de dinamitzar conjuntament amb els alumnes de la seva  classe, activitats esportives dins i fora de l’escola per als altres nens i nenes.

L’objectiu és  formar uns valors dins el món de l’esport i l’activitat física com són:

la tolerància,

l’esperit d’equip,

el joc net,

el respecte a les normes i als altres,

la força de voluntat,

l’autoestima

i la perseverança.

Aquí teniu veureu alguna imatge de la Trobada de Dinamitzadors.

Sembla que els alumnes i les alumnes de 6è tenen ganes d’embrancar-se en aquest t projecte  esportiu!  Ànims i endavant, a veure com surt tot això!

TORNEIG  DE  PING-PONG

Els alumnes i les alumnes de sisè han organitzat un torneig de ping-pong per als alumnes de tercer. A les estones del pati  amb la supervisió dels  de seisè han anat jugant i  fent la competició. Tots han participat amb esportivitat.