El menjador escolar ha passat a ser un dels moments més esperats pels alumnes de l’Espígol! Esperem que continui aixi!

La majoria de rutines, que molts no volen fer a casa, com per exemple: parar taula, netejar, pentinar-se, rentar-se les dents i un gran etcetera més, que prou bé saben i viuen els pares, a l’hora del menjador totes aquestes rutines acaben convertint-se en un moment de “Festa” contínua!

Anècdotes moltíssimes, crec que mai s’havien posat tanta colonia uns als altres, un dels que no li podien fer tastar el puré a casa, a l’escola, el va trobar boniiiiiiissim! i això que era de pastanaga!, al que no li agradava el peix, s’ho va menjar tot i també, boniiiiiissim el va trobar, la que menja molt poc a casa, doncs valia la pena haver-la gravat! i així molts moments més!

Us deixem unes quantes imatges dels alumnes que han anat inaugurant el nou servei:

BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.