Archive for 10 febrer 2009

Dia Internacional de la Internet Segura.

El dimarts 10 de febrer se celebra el Dia Internacional de la Internet Segura. L’UNICEF està preocupat per la protecció dels infants davant els riscs d’una utilització delictiva d’internet, pero també ho està per l’increment de la fractura digital entre els infants dels païsosos del Nord i del Sud, els de les ciutats i les àrees rurals, entre els infants….Internet, a més d’un possible risc, és també i sobretot, una oportunitat per al desenvolupament econòmic i social, per a l’educació, per a l’intercanvi d’informació i d’experiències, un instrument fonamental per a la defensa també dels Drets Humans i de la Convenció dels Drets del Nen.

Cada cop creix més la conscienciació al voltant de la necessitat de mantenir la nostra privacitat i seguretat en la xarxa i, cada any, són més les organitzacions que s’afegeixen a aquesta celebració, preparant tallers, activitats, materials, etc.

Juncosa estrena menjador escolar!

La iniciativa sorgeix de la junta de l’AMPA davant del fet que alguns pares, per causes diverses, no són a casa al migdia i per tant a l’hora de dinar, i no sempre els padrins poden fer-se càrrec dels nets.

L’Ajuntament de Juncosa, juntament amb el Consell Comarcal de les Garrigues va engegar el projecte.

El menjador escolar s’ha ubicat a l’escola. Una de les aules ha estat habilitada per donar resposta al servei. Segons la directora de l’escola, aquest fet ha portat millores en les altres instal·lacions de l’edifici. Des d’Ensenyament s’ha fet el cablatge de l’escola i l’instal·lació de la Wifi. L’antiga sala d’ordinadors és ara l’aula de cicle superior i s’ha creat un aula nova d’informàtica que compta amb ordinadors nous.

L’empresa Comartel és l’encarregada de proveir els menus. Aquest se serviran un o dos cops a la setmana en línia freda, vetllant per una dieta equilibrada i variada.

Des del menjador escolar es potenciaran els hàbits alimentaris saludables i l’aspecte sociabilitzador de les estones de joc que els nens tenen una vegada han acabat de dinar.

Aquí la imatge dels primers “clients” de la Celeste!! jeje!

Pròximament i sobretot esperant que torni internet a l’escola, penjarem les imatges del que ha estat aquesta primera setmana de menjador escolar.

BubbleShare: