Aquest any els alumnes de cicle mitjà ens hem compromès a reduir la contaminació acústica a l’escola. Els alumnes de quart han estat fent un treball molt interessant i ens han vingut a explicar tot allò que han descobert.
Sabíeu que si patim molta contaminació acústica podem tenir problemes per dormir, patir mal de cap…?
Nosaltres hem estat parlant a l’aula com podem reduir-la i han sortit moltes propostes, com ara:
– No arrossegar les taules
– No cridar
– No córrer pel passadís
Els i les nens de 4t han penjat també uns cartells el passadís i l’escala per recordar-nos què hem de fer per reduir el soroll.
Esperem reduir la contaminació acústica!