Aquest any els alumnes de cicle mitjà ens hem compromès a reduir la contaminació acústica a l’escola. Els alumnes de quart han estat fent un treball molt interessant i ens han vingut a explicar tot allò que han descobert.
Sabíeu que si patim molta contaminació acústica podem tenir problemes per dormir, patir mal de cap…?
Nosaltres hem estat parlant a l’aula com podem reduir-la i han sortit moltes propostes, com ara:
– No arrossegar les taules
– No cridar
– No córrer pel passadís
Els i les nens de 4t han penjat també uns cartells el passadís i l’escala per recordar-nos què hem de fer per reduir el soroll.
Esperem reduir la contaminació acústica!
Penso que és una molt bona iniciativa.
En aquestes qüestions, si tots fiquem el nostre granet de sorra, podem aconseguir coses importants.
Seguiu així