VILAMÓS

Ja hem començat el projecte famílies!

I per començar… hem viatjat a Vilamós, a la Vall d’Arán, de la mà de la Judith, la Mia i el Toño, la mare, padrina i tiet de la Júlia González.

És un poble petit de muntanya, on es parla català, castellà i aranés. La mia i el Toño, ens van ensenyar algunes paraules i frases en aranès, i el Toño. ens va recitar un poema en aranès i ens va regalar l’himne nacional aranès.I a més, ens va tocar l’acordió.

És ple de llocs bonics i hi viuen molts animals salvatges: óssos, cérvols, cavirols i daines, àligues, guineus, etc.

La seva festa major es celebra el 15 d’agost, i el menjar típic és l’olla aranesa.

Us animeu a conèixe’l. Doncs vinga!, agafeu el cotxe i a visitar els petits paisatges i entorns del Pirineu lleidatà. Qué bonic!  Moltes gràcies família!.

1 2 3 4 5