Daily Archives: 23 gener 2012

Taller de disfresses. Carnaval 2012.

Amb el taller de disfresses que avui ha endegat l’AMPA es dóna el tret de sortida al Carnaval 2012.

Cal recordar que des de fa uns anys la confecció de les disfresses va a càrrec dels pares i pares.

Pares i mares que per uns dies retornen a l’escola, a les tisores, al paper celo, a les grapes… tot plegat i  amb unes gotes de creativitat i imaginació aconseguiran fer possible aquesta petita obra d’art que és el nostre Carnaval.

Des de l’escola us animem a compartir els espais en que els vostres fills i filles de mica en mica van aprenent. No us deixeu dominar pels tòpics “sempre som el mateixos i les mateixes” perquè gràcies a aquests mateixos i mateixes el dia de demà els vostres fills i filles podran dir: Vam tenir Carnaval. Animeu a participar els pares i mares de la canalla nouvinguda, el taller de disfresses és un bon espai d’integració de sociabilització.

Resumint, no us deixeu vèncer per cap tipus de desànim, com més serem més riurem i… esforceu-vos a donar valor al mig got ple ja que, actualment, de buits ja n’ hi ha prou, i la cosa sembla que es per llarg.

Bon carnaval.

Torna el Pla de consum de fruita a la nostra escola.

Per segon curs consecutiu la nostra escola participa en el Pla de consum de fruita a l’escola.

Suposem que degut a la crisi aquest curs no us podrem fer arribar el tríptic explicatiu del programa, tot i això el podeu trobar al web del mateix.

Tot i això es en farem cinc cèntims.

A l’escola, a l’hora del pati es menjarà una peça de fruita dos o tres cops per setmana que l’escola haurà lliurat gratuïtament.

Demà dimarts tocarà mandarina, la qual lliurarem a la mateixa hora del pati, passat demà poma. La poma la lliurarem demà en sortir a la tarda per tal de facilitar la neteja, que qui vulgui la peli… la fruita es pot fer servir com a esmorzar o com a complement de l’esmorzar, l’important és que se la mengin. No es controlarà exhaustivament qui se la menja i qui no, confiem que amb la xerrada de casa i amb la xerrada a l’escola, de mica en mica tothom arribi a tenir consciència de la importància que té el consum diari de fruita.

Confiem amb la vostra col·laboració, educar va més enllà de la tanca de l’escola. Per cert, si no som de fruita, aquest és un bon moment per iniciar-nos-hi.

I, només pels més animats i animades, aquí teniu la guia de l’Alimentació saludable en la etapa escolar.

Visita del Director del nostres Serveis Territorials

El passat dijous dia 19, el Director dels Serveis Territorials d’Ensenyament de les Terres de l’Ebre el Sr. Antoni Lluís Martí López, acompanyat  de l’Adjunt de Coordinació i Planificació Escolar, Sr. Francesc Benet Sánchez, i la Inspectora de la zona, la Sr Olga Fernández López, van visitar els centres educatius de la nostra vila.

Puntualment i procdents de la Palma d’Ebre a 2 quarts d’11 arribaven al nostre centre. Després de saludar el director  Sr. Joan-Ramon Ferrús Terré, el director de l’Entorn d’aprenentatge de Sebes i Meandre de Flix sr. Josep Albiac Machín i la Regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Flix, sra. Nòelia Colominas Juan, iniciaren la visita de les instal·lacions aprofitant per saludar tots els mestres i totes les mestres de la plantilla.

Rera una breu pausa cafè,  van visitar la resta de centres, per,  després de dinar amb representants de cadascun d’ells i l’Ajuntament, continuar la visita per altres centres de la comarca.

Val a dir que la finalitat de la visita era   la de tenir un primer contacte amb la zona, la qual cosa permeti als Serveis Territorials un millor coneixement del territori a l’hora de desenvolupar la seva tasca.