Ens banyem a la piscina municipal

Un any més, els i les alumnes de 3r a 6è despedim el curs remullant-nos a la piscina municipal d’Olot. El temps no ens ha acompanyat massa, però que bé que ens ho hem passat!

Cliqueu sobre la imatge per veure totes les fotografies.

Publicat dins de General

FASES PREINSCRIPCIÓ

Publicació de l’oferta inicial   5 de març
  Presentació i/o modificació de sol·licituds   Del 6 al 20 de març
  Presentació de documentació   Fins al 22 de març
  Publicació llista puntuació provisional   17 d’abril
  Gestió reclamacions i publicació llista   Del 17 al 23 d’abril ¡
  Publicació de la llista ordenada   2 de maig
  Publicació de l’oferta final   7 de juny
  Publicació llista d’admesos   10 de juny
  Publicació llista d’espera   14 de juny
  Matrícula   Del 18 al 26 de juny

Visitem les ruïnes d’Empúries

Els i les alumnes de quart vam anar a visitar les ruïnes d’Empúries, ja que estem estudiant l’Antiga Grècia i Roma. Vam poder veure el temple d’Asclepi, una cisterna, l’àgora, les termes… i també, vam jugar a jocs d’aquella època!

Podeu veure més imatges de la nostra excursió, fent clic a la següent fotografia:

ELS CARTERS I CARTERES ANEM AL SALTING

Quines ganes! Quina emoció! Per fi ha arribat el dia tan esperat. Aquest divendres 24 de juny els carters i carteres de 1r hem gaudit de la sortida de final de curs al Salting de Girona. Ens ho hem passat genial… saltant, brincant, botant, fent cabrioles i jugant. I per acabar de completar el dia hem anat al Parc de Domeny a dinar i passar una bona estona amb totes les construccions que hem trobat al parc. Ha estat un dia fantàstic!!!

Si voleu veure tot l’àlbum cliqueu la foto

English Day

Today, 6th graders have participated in English Day. We have met students from other schools and we’ve had a nice day all together. In the morning, we have been doing English games at Pavelló Firal. Thank you so much at secondary students who have been there leading the games and helping us. Then, we’ve had lunch outside and, after that, we’ve enjoyed the film “Wonka” at the cinema. It has been a really good day!

Click on the picture to see more photos.

Colònies a l’Estartit

Aquesta setmana ha estat molt especial pels Astronautes d’i5 i els Escriptors/es de 2n. Hem anat dos dies de colònies a la Casa Marcel Maillot de l’Estartit, on hem pogut gaudir d’activitats variades que ens han fet passar dos dies diferents, divertits i genials. Hem fet jocs mariners, un circuit d’aventura, estones de joc lliure, joc de nit, una super nit de discoteca i la gran sorpresa d’anar a visitar les illes Medes i veure el fons marí amb el catamarà Nautilus. Ens ho hem passat d’allò més bé compartint moments, jocs, rialles, habitacions, àpats, balls, cançons… ens emportem una motxilla plena de vivències.

Si voleu veure tot el reportatge fotografic cliqueu la foto.

Colònies a la Garbinada

Quin inici de setmana! L’alumnat de 4t hem tornat de colònies a la Garbinada (Torroella de Montgrí) i ens ho hem passat d’allò més bé!

Hem gaudit d’activitats al riu com el caiac i els rais, moments a la piscina, fent tir a l’arc, escalant, jugant, ballant… Però, sobretot, hem compartit dos dies fantàstics amb els nostres companys i companyes.

Podeu veure més imatges fent clic a la següent fotografia:

Congrés Petits Talents Científics

Acabem la setmana amb el Congrés de Petits Talents Científics 2024, on l’alumnat de 4t ha exposat el seu projecte: “Com és que hi ha substàncies que es dissolen i d’altres que no?”  conjuntament amb altres escoles de la comarca.

Tot va començar parlant dels nostres esmorzars: que si dolç o salat, sòlid o líquid, fins a barreges. Però, què és una barreja, o més ben dit, una dissolució? Doncs bé, ho hem anat construint plegats a través d’experiments, debats i fins i tot, convertir-nos en partícules!

Us deixem algunes imatges del dia d’avui, i del nostre dia a dia a l’aula.

La donació de sang!

Aquest passat dilluns, 6 de maig, hem tornat a viure la jornada de donació de Sang, organitzada pel Banc de Sang i Teixits.

Els i les alumnes de 4t hi hem participat tot preparant l’espai, el cartell, els obsequis i, sobretot, hem fet molta difusió!

Han sigut unes setmanes plenes d’aprenentatge, nervis, compromís i molta il·lusió! Us volem donar les gràcies a tothom que van venir.

Podeu veure un seguit de fotos fent clic a la següent imatge.