CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 21-22

Publicació de l’oferta inicial de places (clicar per veure el document)
Període de presentació de sol·licituds del 15 al 24 de març
Publicació llista sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional 19 d’abril
Termini de reclamació puntuació provisional del 20 al 26 d’abril
Publicació llista sol·licituds de preinscripció al centre amb puntuació definitiva 30 d’abril
Sorteig del número de desempat 5 de maig
Publicació de la llista ordenada 7 de maig
Període d’ampliació de peticions per a les sol·licituds de preinscripció sense asignació del 26 al 28 de maig
Publicació de l’oferta de places definitiva 4 de juny
Publicació de les llistres de l’alumnat admès i, si escau, de la llista d’espera 7 de juny
Període de matrícula del 14 al 18 de juny

VISITA A LA BIBLIOTECA

Els follets i els astronautes hem anat a visitar la Biblioteca Marià Vayreda. La Dolors ens ha fet una bona explicació del funcionament de les dues sales infantils. Hem après el codi de classificació dels llibres a través dels gomets de colors; ara ja sabem on hi ha els llibres de consulta, els contes pels més petitons i els llibres que són més adequats per a nosaltres. També ens ha explicat dos contes que ens han agradat molt i abans de marxar encara hem tingut una estoneta per gaudir tot mirant i llegint contes.

Cliqueu la foto per veure l’àlbum amb les fotografies de tots els grups.

SORTIDA AL NIU

Els mariners i marineres de P3 hem anat al Niu (Andròmines) per gaudir de l’espai de joc lliure on l’infant pot jugar lliurement, explorar, crear, imaginar, sentir, pensar, descobrir… i ens ha agradat moltíssim!

Aprofitant el bon dia que feia, hem anat a jugar al Parc dels Gegants! Un matí ben divertit!

Cliqueu damunt la imatge per veure l’àlbum de fotos del grup de P3.

Els follets i els astronautes també hem anat al Niu i al parc dels gegants.

Cliqueu damunt la següent imatge veureu les fotografies del grup de P4-P5A.

Cliqueu damunt la foto per veure l’àlbum del grup de P4-P5B.

Els follets i els astronautes del grup C també hem anat al Niu i al parc dels gegants… i després hem tingut una sorpresa inesperada i hem pogut entrar a la pastisseria CACAU per veure les Mones.

Cliqueu damunt la següent imatge veureu les fotografies del grup de P4-P5C.

Desfilana Carnaval Cicle de Petits

Aquest divendres els alumnes de P3 fins a 2n, hem fet una desfilada al pati de l’escola, hem pogut lluir les nostres disfresses i gaudir tots plegats d’una estona divertida.
Mireu, mireu… ja veureu quines disfresses tan boniques i originals! Felicitats a tots i totes!!!