FASES PREINSCRIPCIÓ

Publicació de l’oferta final   7 de juny
  Publicació llista d’admesos i llista espera   10 de juny
  Matrícula   Del 18 al 26 de juny

ANEM A LA MOIXINA A CONÈIXER EL ROURE PÈNOL I ELS SEUS AMICS!

Avui hem anat d’excursió a la Moixina per complementar el projecte de les plantes. A l’aula vam explicar el conte del Roure Pènol i els seus amics, el Gaig i el Ratolí i avui, el nostre interès era trobar-los per la Moixina, i així ha sigut, hem vist molts roures centenaris, espectaculars! També hem vist el Gaig però el ratolí… estava molt amagat.

En fí, que hem après moltíssimes coses interessants per poder continuar el nostre projecte!

Cliqueu damunt la foto per veure l’àlbum.

RÀDIO MORROTINA: “El Conte d’en Patufet”

Avui els Mariners d’I3 i els alumnes de Ràdio Morrotina han compartit una experiència junts. Quina satisfacció veure com la feina feta, dona el seu fruit!

Els més grans han representat el conte d’en Patufet amb titelles. Un conte que han estat editant i creant durant les tres sessions del taller de Ràdio Morrotina: gravant i afegint les pistes veus, gravant els efectes sonors especials, baixant les músiques de suport…  Fins i tot l’han acompanyat d’una presentació amb imatges a través del programa multimedia Canva.

Cliqueu la foto per veure tot el contingut.

LA GUILLA NO VIU AL BOSC

Avui, els carters i les carteres de 1r han tingut una visita sopresa! Ha vingut l’Àgata acompanyada de la Guilla, ens ha explicat un munt de contes interessants i hem gaudit molt aquesta estona amb ella, descobrint llocs de la ciutat d’Olot i jugant amb tots els complements de dins les caixes sorpresa.

Moltes gràcies!

Clica damunt la imatge per veure l’àlbum de fotos.

VISITA A L’ESPAI CRÀTER

Aquest matí, els astronautes de I5 ens hem endinsat a un volcà que tenim prop de l’escola, el “Volcà Puig del Roser”, situat dins l’Espai Cràter. Hem pogut veure de primera mà un tros de mur del volcà, hem visionat a les diferents pantalles tot el que sabíem sobre els volcans: les seves parts, les diferents erupcions, els materials que explusen, els estris que fan servir els volcanòlegs….. També hem fet un taller on hem pogut construir i fer erupcionar el nostre propi volcà, un treball cooperatiu fet per grups; molt interessant!. Al final la Clara ens ha fet erupcionar un volcà gegant i oooh!…. quins crits d’emoció que hem fet!. Moltes gràcies Clara!. Ha estat un matí molt profitós i divertit.

Cliqueu la foto i veureu tot l’àlbum.

A LA RÀDIO EDITEM CONTES!

Estem a la segona roda dels Tallers de Cicle Superior i des de Ràdio Morrotina fem un pas més, editant i representant contes tradicionals infantils. Els alumnes han escollit el de la “Rateta que escombrava l’escaleta“. Per a l’edició digital del conte han utilitzat el programa Audacity; els alumnes de 6è ja és el segon any que l’utilizen i en coneixen bé el seu funcionament. El grup ha treballat de manera cooperativa: uns buscant imatges de personatges i escenaris, d’altres cercant sons especials i músiques d’acompanyament per al conte, altres gravant i editant les pistes d’àudio, uns altres preparant la presentació digital amb Canva i la resta preparant els titelles que ens han deixat des d’Infantil… Han sigut tres sessions intenses i molt productives i el resultat ha estat genial!

Després de la feina feta, el conte ha cobrat vida a través de la representació amb titelles que hem fet als Follets d’I4.

Que comenci l’espectacle!!!

Aquí ho teniu!