CALENDARI PREINSCRIPCIÓ

Publicació oferta final 9 de juny
Publicació llista d’agmesos i llista d’espera 10 de juny

EL NIU – Espai de joc –

Aquesta setmana els alumnes d’Educació Infantil hem anat al NIU d’Andròmines, un espai de joc on els nens i nenes podem jugar, experimentar, descobrir, explorar,… amb tota mena de materials diferents. Ens ho hem passat pipa!!!

Cliqueu la foto per veure el recull fotogràfic d’Infantil 3

Cliqueu la foto per veure el recull fotogràfic d’Infantil 4

Cliqueu la foto per veure el recull fotogràfic d’Infantil 5

Visitem la granja d’en Jaumet

Els alumnes d’infantil 3 hem pogut gaudir d’un fantàstic dia a la granja que tenen l’Eva i en Jaume a Batet de la Serra, per poder veure tots els animals que hi ha, Hem fet moltes coses: hem portat les vaques a pasturar, hem donat menjar als ponis i a les gallines, hem pogut veure com en Jaume banyava a la porqueta Pepi, hem pogut fer manyacs als conills, hem fet trotar els cavalls i hem vist com amb el tractor en Jaume portava la palla d’un lloc a l’altre. A part de tot això hem pogut jugar i gaudir d’un dia genial envoltats de natura.

Si voleu veure el recull fotogràfic cliqueu aquesta foto

SETMANA LITERÀRIA I CULTURAL

La setmana del 18 al 22 d’abril vam celebrar la Setmana Literària i Cultural a la nostra escola, organitzant diferents activitats d’Art i Literatura. Des d’explicació de contes tradicionals dels alumnes de 6è a Eduació Infantil i CI; Biblio Pati compartint lectures petits i grans; Racons de Lectura pels passadissos de l’escola; Recital de poemes; Rutes Literàries i xerrades d’Art amb l’artista i pare de l’escola Toni Becerra.

Aquí en podeu veure un resum…

Anem a la Biblioteca d’Olot

Avui dimanrts 3 de maig els alumnes d’Infantil 3 hem anat a fer la visita a la biblioteca municipal d’Olot. La Dolors ens ha explicat com funcionava el préstec de llibres i com ho havíem de fer poder mirar els contes que hi tenen. També ens ha explicat dos contes molt divertits… i abans de marxar hem pogut gaudir una estona de l’espai de contes infantils.

Després hem anat al parc del Firal a esmorzar i jugar una estona.

VISITEM L’ESPAI CRÀTER

Avui els alumnes de I4 i I5 hem fet l’última sortida del projecte dels volcans, hem anat a visitar l’Espai Cràter fent l’activitat “una erupció de colors”.

Hem observat, tocat, manipulat i experimentat amb tot el que hi ha dins aquest espai, i finalment hem fet un experiment per veure com erupciona un volcà, hem gaudit moltíssim i hem pogut consolidar tot allò que havíem treballat i investigat sobre els volcans.

Cliqueu la imatge per veure l’àlbum de fotos de I4.

Cliqueu la imatge per veure l’àlbum de fotos de I5.

SORTIDA AL VOLCÀ CROSCAT

Avui els alumnes de I4 i I5 han pogut anar a visitar el volcà Croscat, han refrescat tot allò que van aprendre en el projecte dels volcans treballat el 1r trimestre.

Allà han conegut a la Lapil·li, una gota de lava molt divertida que els ha fet jugar i descobrir moltes coses del volcà.

Una sortida molt enriquidora!

Cliqueu damunt la foto per veure tot l’àlbum.