JOCS D’AIGUA AMB ELS NENES I NENS D’INFANTIL

Avui, últim dia d’escola, els nens i nenes d’educació infantil hem pogut fer una activitat conjunta molt xula, hem creat diferents estacions de JOCS D’AIGUA! Ens ho hem passat pipa i hem quedat ben xops… de dalt a baix, no s’ha salvat ningú!!! I finalment hem menjat un polo de maduixa per acabar d’arrodonir el dia!

Cliqueu damunt la foto per veure l’àlbum sencer.

Graduació Alumnes de P5

Tot i les dificultats d’aquest curs degut a la pandèmia, finalment hem pogut acabar-lo amb normalitat i amb molta il·lusió hem fet la graduació dels Atronautes de P5, que acaben la seva etapa escolar al cicle d’Educació Infantil i s’enlairen cap a Primària. Els desitgem molta sort en aquest nou camí i esperem que tot el que han après i viscut a infantil els ajudi a superar nous reptes.

Cliqueu la foto per veure l’`album complet.

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 21-22

Publicació de l’oferta inicial de places (clicar per veure el document)
Període de presentació de sol·licituds del 15 al 24 de març
Publicació llista sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional 19 d’abril
Termini de reclamació puntuació provisional del 20 al 26 d’abril
Publicació llista sol·licituds de preinscripció al centre amb puntuació definitiva 30 d’abril
Sorteig del número de desempat 5 de maig
Publicació de la llista ordenada 7 de maig
Període d’ampliació de peticions per a les sol·licituds de preinscripció sense asignació del 26 al 28 de maig
Publicació de l’oferta de places definitiva 4 de juny
Publicació de les llistes de l’alumnat admès  7 de juny
Publicació de la llista d’espera 7 de juny
Període de matrícula del 14 al 18 de juny

Cloenda Treball Artístic “Rosa Serra”

Un cop més, la visita de la Rosa Serra a la nostra escola. Avui donem per finalitzada l’activitat artística d’aquesta gran escultora olotina. Estem molt contents i agraïts que hagi volgut compartir amb nosaltres tota la seva obra i el seu coneixement.

Moltes gràcies Rosa per la teva senzillesa, amabilitat i rigorositat amb la feina!

Aquí podreu veure totes les fotos i vídeos d’aquesta trobada.

ANEM A LA GRANJA D’EN JAUMET!

Avui els alumnes de P3 hem anat a passar el dia a la Granja d’en Jaumet, l’Eva i en Jaume ens han explicat un munt de coses de la granja i hem pogut viure en directe la vida a la granja! Ens han ensenyat tots els animals i els hi hem pogut donar menjar: les vaques i els toros, els cavalls i les eugues, les gallines, els conills, els ànecs, els ponis, les ovelles, els porcs i fins i tot… les tortugues!!!

Ens ha fet un dia fantàstic i ens ho hem passat molt i molt bé!!!

Excursió fi de curs a Molló Parc

Avui els Follets de P4 i els Astronautes de P5 hem pogut gaudir d’una sortida a l’entorn natural de Molló Parc, per observar i descobrir animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Hem vist 30 espècies diferents d’animals propis del Pirineu català com: óssos, marmotes, llops, daines, linx,… també hem pogut tocar i fer companyia als conills i les cabres. I per acabar hem tingut una sorpresa i ens hem menjat un gelat. Un dia ple d’experiències i emocions, sens dubte per recordar tots plegats.

Per veure l’àlbum  complet cliqueu la foto.