Mireu quina forma més original d’exposar les vostres fotografies, reciclant rotlles de paper..del bloc E.W. Spider,
Què necessitaràs?
- Pegament
- Un assortiment de tubs de cartró: rotllos de paper higiènic, rotlles de paper tovallola, els tubs d’enviament, fins i tot caixes de civada!
- Paper de vidre (opcional)
- Governant
- Llapis
- navalla X-ACTE
- Un munt o “fotografies
- Tisores de tall o un cercle
- Cola blanca
Ara, per dividir aquests rotllos en els anells de diferents amples. Fa molts mides diferents pel que té una bona barreja quan se’ls posa a la paret.Amb una regla i un llapis per marcar l’amplada de cada anell l’ajudarà a mantenir els talls rectes i anivellats.
Utilitzeu el ganivet X-acte i / o tisores per tallar els tubs en molts anells de diferents mides.
Dibuixa una tira prima de pega a la vora de l’anell de cartró i cua el cercle de fotos al seu lloc.
Podeu enganxar-les a la part davantera de l’anell de manera que sobresurt de la paret, oa la part posterior de l’anell perquè pugui inter pares en el mateix.
Quan tots els anells es fan i sec, utilitzeu una mica de cua blanca al costat dels anells per enganxar junts.
Organitzar manera en un cercle, un patró aleatori, o qualsevol ol Dang ‘com vulguis!
Pengeu els anells a la paret mitjançant la col.locació d’un xinxetes pocs o petits claus i relliscant els anells sobre ells.
- Utilitzeu un parell de colors diferents de pintura per pintar l’interior i / o fora dels anells de cartró abans d’enganxar a les fotos.
- Enganxeu els anells junts en petits grups de tres o quatre perquè pugui reorganitzar la seva col.lecció.