La Vaileta de Joan Miró

Els nens i nenes de segon han treballat la simetria a través del dibuix de la Vaileta de Joan Miró.


Papallones

Els nens i nenes de primer han fet aquestes boniques papallones, relacionades amb el treball fet a l’escola pels nens i nenes de Cicle Superior, relacionat amb l’estalvi energètic.



Papallones

[youtube]https://youtu.be/WcdIQLU0MvU[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/r6AKkPEqsYQ[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/cZdO2e8K29o[/youtube]

Els nens i nenes de segon han fet aquestes boniques papallones.


Volums inesperats

Ahir, 15 de febrer, els nens i nenes de segon van fer una visita a la Fundació Miró i el taller Volums inesperats.
Aquí us deixem unes imatges de la visita i del taller.




Justament ahir al canal 33 van emetre un programa molt interessant sobre l’obra de Joan Miró “El rastre fosforescent dels cargols”, per si voleu fer una ullada

Ametllers florits

Després de conèixer una mica l’obra de Van Gogh els nens i nenes de primer han fet aquestes boniques branquetes d’ametller.




Màscares de 2n

Els nens i nenes de 2n han fet aquestes boniques màscares.





Màscares amb material reciclat.

Els nens i nenes de primer han fet aquestes boniques màscares amb materials reciclats.



La Pau vista pels nens i nenes de primer

Els nens i nenes de primer han representat així la Pau.


Cançó de tardor

Els nens i nenes de primer han il·lustrat una cançó de tardor.