Els nens i nenes de segon han treballat la simetria a través del dibuix de la Vaileta de Joan Miró.

Els nens i nenes de segon han treballat la simetria a través del dibuix de la Vaileta de Joan Miró.

Els nens i nenes de primer han fet aquestes boniques papallones, relacionades amb el treball fet a l’escola pels nens i nenes de Cicle Superior, relacionat amb l’estalvi energètic.
[youtube]https://youtu.be/WcdIQLU0MvU[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/r6AKkPEqsYQ[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/cZdO2e8K29o[/youtube]
Els nens i nenes de segon han fet aquestes boniques papallones.
Ahir, 15 de febrer, els nens i nenes de segon van fer una visita a la Fundació Miró i el taller Volums inesperats.
Aquí us deixem unes imatges de la visita i del taller.
Justament ahir al canal 33 van emetre un programa molt interessant sobre l’obra de Joan Miró “El rastre fosforescent dels cargols”, per si voleu fer una ullada
Després de conèixer una mica l’obra de Van Gogh els nens i nenes de primer han fet aquestes boniques branquetes d’ametller.
Els nens i nenes de 2n han fet aquestes boniques màscares.
Els nens i nenes de primer han fet aquestes boniques màscares amb materials reciclats.
Els nens i nenes de primer han representat així la Pau.
Els nens i nenes de primer han il·lustrat una cançó de tardor.
Els nens i nenes de primer han fet aquest bonics ocells de la Pau amb fang.