HOLA A TOTS I TOTES!
Avui us proposem fer una màquina de sumar. Necessitareu dos rotlles de paper buits i una capsa o un tetrabrik que obrireu per un costat.

És una manera lúdica i manipulativa d’apendre a sumar.
Us animeu?

Good Morning song:
Proposta 1. SONGS: APPLES AND BANANAS
FRUIT SONG
Proposta 2: VOCABULARY GAME
Proposta 3: DIBUIXA I ESCRIU
Dibuixa i pinta la teva fruita preferida. Després copia el seu nom en anglès a sota del dibuix.
Per exemple:

Per qualsevol dubte podeu enviar-me un email a: mar.mascaro@salesianas.org
També podeu enviar-me fotos i vídeos de les activitats musicals!
Una abraçada molt forta!!
Mar
Sant Jordi són les persones, els llibres, les roses i també és CULTURA! Aquesta setmana la companyia Lazzigags ha penjat la seva obra de teatre La Berta i el seu robot. Ens ha semblat una proposta molt interessant i la compartim amb tots vosaltres perquè la pugueu veure durant el cap de setmana. No sabem quant de temps la tindran oberta, així que aprofiteu!
Estem a la setmana de Sant Jordi. Així es que aquesta setmana anem a fer expressió corporal amb la llegenda de Sant Jordi.
Necessitem robes, disfresses, i tot el que trobem per casa que ens ajudi . També podem jugar tota la família.(us necessitem a tots).
Ens posem d’acord qui fa cada personatge i quins elements el caracteritzen. Feu servir la imaginació i la vostra creativitat. Qualsevol drap pot fer que ens sentim Sant Jordi. Un drap pot ser una capa, la tapa d’una olla pot ser un escut…
Feu més d’una representació. Podeu cada vegada representar un personatge diferent.
Després podeu fer una conversa tota la família per veure quin personatge us ha agradat més. Com us heu sentit?…
I no us oblideu fer fotos! Segur que riure molt temps després!

Per fi ha arribat Sant Jordi! Si avui sortíssim al carrer, veuríem parades de roses i llibres per tot arreu! Avui us proposem que feu un mural amb roses estampades. Aquest està fet estampant carxofes:

Si no teniu carxofes ho podeu fer amb les mans!
Quan el tingueu a punt el podeu penjar a una finestra, així fareu contents a la gent que passi pel carrer!

Aprofitant que és el dia de Sant jordi i segur que teniu alguna rosa per casa o qualsevol flor del pati, terrat o balcó, farem una petita meditació.

Quan a classe comencem una investigació, és perquè abans hem parlat vàries estones, entre uns i els altres van conversant i van avançant per diferents temes, hi ha una feina del tutor d’observant com són, què fan, cap a on van, quins comentaris van fent espontàniament?
Alguns nens i nenes sí que són capaços de preguntar-se coses sobre allò que no saben, però d’altres tenen un llenguatge més contextualitzat i només saben explicar sobre allò que tenen davant i poden veure o tocar i és natural que així sigui.
Per tant, començar a parlar ara sobre què volen investigar els pot agafar una mcia en fred… (i més quan la majoria d’estímuls que reben són només de dins de casa) Aneu-ho observant durant la setmana,mireu llibres, revistes, busqueu una mica per les xarxes a veurè quines imatges els criden l’atenció… Aquest cop us proposo que aneu anotant els comentaris aquí al blog perquè potser el que proposa una família pot motivar també a alguna altra. A veure què en surt de tot això!
Un dels protagonistes de la llegenda de Sant Jordi és el DRAC!
Avui us proposem fer-ne un de molt fàcil!
Necessitareu:
1 full de paper verd (si no el teniu en podeu pintar un de blanc), 1 tros de paper vermell, tisores, cola i elements per decorar (colors…)
Prepareu aquestes formes per retallar-les:
Doblegueu la tira de paper verd com si fos un acordeó (la tira de paper verd és mitja fulla tallada per la part llarga). Aquest serà el cos del nostre drac.
Decoreu les altres peces que han de ser els ulls, el foc i els peus. Si se us acudeix un altre cosa per afegir-hi, vosaltres mateixos! Quan ja ho tingueu a punt, és moment d’enganxar-ho tot:
Ens encantarà veure com han quedat aquests dracs!