L’ÁLVARO I EL SEU ESPORT PREFERIT.

ÁLVARO ARIZAGA:L’EXCURSIONISME.

L’esport de l’Álvaro, l’excursionisme, va ser molt interessant tot el que va explicar i una de les coses boniques és que es pot fer amb la família. Ell sempre va d’excursió amb el seu pare pel camp i li agrada molt.

Per anar d’excursió només necessitem ganes de caminar, unes bones sabatilles i roba còmoda.

Felicitats, Álvaro per l’exposició que has fet.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *