TALLER: ELS ANIMALS DE COMPANYIA

El divendres al matí, a l’escola, vàrem fer un taller de conscienciació animal. L’Eli, una noia molt simpàtica que és experta en animals de companyia i se’ls estima molt, ens va explicar coses molt importants.

Ens va dir que els animals de companyia, gossos, gats, conills, peixos, tortugues… no són joguines, són éssers vius que necessiten que els cuidem i els estimem i que necessiten molta cura i afecte per part nostra.

Ens va explicar que hem de ser molt responsables amb ells i que ells ens estimaran sempre.

CLICAR LA IMATGE PER VEURE FOTOS

ELS PROTAGONISTES D’AQUESTA SETMANA

Ja hem presentat el protagonista tots els companys que faltaven per exposar-ho.

Tothom ho ha explicat molt bé i ha fet una presentació molt xula.

Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració ajudant als vostres fills i filles en aquest treball que els ajuda a aprendre a explicar un tema davant els companys i companyes de la classe.

CLICAR PER VEURE LES FOTOS

EL PROTAGONISTA

Aquesta setmana hem començat a fer el protagonista dins del projecte. Cada nen i nena ha d’explicar el seu dia preferit, a quina estació cau, amb qui estàs aquell dia,…als companys i companyes.

Aquí trobareu fotos dels murals o dels powers points que han presentat, els nens i nenes, per explicar el tema que han triat.

Els que ho han fet, els felicito perquè han explicat molt bé als altres el que havien practicat a casa.

Enhorabona a aquests nois i aquestes noies que ho estan fent molt bé.

I gràcies, famílies per la vostra col·laboració!!!

CLICAR PER VEURE LES FOTOS

BON DIA!!!

Avui us proposo que dibuixeu i pinteu en un paper a un company o a una companya de la classe del castell, a sota escriviu el seu nom i una cosa positiva sobre ell o ella ( Si necessites ajuda per escriure que la mama o el papa escrigui en un paper el que tu has pensat dir-li i tu ho copies). Quan estigui fet, guardeu el paper a la motxilla i quan tornem a l’escola li donarem.

La solidaritat també vol dir tractar bé als altres i a un mateix.

CELEBREM HALLOWEEN

La Mercè ens ha preparat una sessió especial per nosaltres perquè pugueu celebrar HALLOWEEN des de casa. Gràcies, Mercè!!!

Esteu preparats per passar una mica de por, ja sabeu que totes les coses de HALLOWEEN són una mica terrorífiques. Però jo sé que us agraden!

• Per començar posarem el següent vídeo que ens introdueix al vocabulari relacionat amb les disfresses d’aquesta festa (els nens i nens dels països anglosaxons la nit de Halloween es disfressen i van per les cases demanant caramels).

• És una nit relacionada amb la por, ara escoltarem una cançó.

• També mirarem el següent Genially. Potser necessitareu l’ajuda dels grans perquè us llegeixin les paraules.

• Per acabar aquesta sessió tan terrorífica d’avui acabarem el dibuix que ens proposen i el pintarem ben bonic.

HALLOWEEN 2

TREBALLEM AMB ELS NÚMEROS

Avui treballarem amb números de diferents maneres. Començarem mirant aquest vídeo.

i ara…. a veure si sabem fer aquestes activitats?

ACTIVITAT 1

NÚMERO ANTERIOR I POSTERIOR

ACTIVITAT 2

QUÈ TREBALLAREM?                                                                                                                                              -Numeració fins el 10.                                                                                                                                              -El número anterior i posterior a un nombre.                                                                                                -Associar quantitat i número.

COM HO FAREM?                                                                                                                                                     -Visionant un vídeo.                                                                                                                                                  -Realitzant una sèrie d’activitats que treballen la numeració.

QUÈ HEM DE TENIR EN COMPTE?                                                                                                                    -L’autonomia de treball.                                                                                                                                       -La concentració per realitzar bé la feina.                                                                                                        -El treball amb els números.